۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
کد مطلب : ۵۰۲۶۳
ایستاده بر بلندای محرومیت؛

خانه ای که در روستای دهکهنه در حال تخریب است/ فقر اینجا فریاد می زند و مسئولین نمی بینند

مسکن خانواده نيازمندي که در روستاي دهکهنه روگر در حال تخريب است و مسئولين کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان اردل تا کنون هيچ اقدامي برا آن انجام ندادند.
خانه ای که در روستای دهکهنه در حال تخریب است/ فقر اینجا فریاد می زند و مسئولین نمی بینند
به گزارش جهانبین نیوز، با پيروزي انقلاب اسلامي نوري پر فروغ در دل‌هاي مستضعفين عالم تابيدن گرفت. رهبر الهي انقلاب اسلامي، خود داعيه‌دار حمايت از مستضعفين بود و اين را در عمل به خوبي ثابت کرده بود.

مستضعفين بودند که لشکر خميني را تشکيل دادند و با حماسه‌هاي خود نقاب از چهره‌ي پليد طاغوت برگرفتند و آن را رسواي تاريخ و زمانه کردند.

گفتار و کردار معمار کبير انقلاب و حضرت آيت الله خامنه‌اي هر دو مبين نگاه ديني اين بزرگواران به مقوله‌ي محروميت زدايي و خدمت به مردم است تا جايي که امام خميني (ره) در خصوص جهاد و خدمت به محرومين فرمودند: «گمان نمي‌کنم عبادتي بالاتر از خدمت به محرومين وجود داشته باشد.»

 نهاد مقدس کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان اردل به عنوان بال مهرباني نظام، بدون وابستگي به جريانات سياسي، به عنوان سرباز ولايت، اداي وظيفه مي‌کند و نوکري خود را نسبت به نيازمندان و جامعه هدف و يتيمان با افتخار انجام مي‌دهد اما غافل از اينکه مسئولين کميته امداد در شهرستان اردل که مي بايست فرمايشات رهبر کبير انقلاب اسلامي را الگوي کاري خود قرار مي دادند  اين روزها با بي توجهيشان باعث رنجش خانواده نيازمند و بيمار در روستاي دهکهنه روگر شهرستان اردل شدند.

مادر نيازمند روستاي دهکهنه روگر شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بغض دل و در حالي که از بيماري دخترش اشکهاي او جاري شد با گلايه از مسئولين شهرستان اردل و به خصوص مسئولين کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل گفت:منزل مسکوني ما در حال تخريب است و اين موضوع را بارها به مسئولين کميته امداد شهرستان اردل گفتيم اما غافل از اينکه حتي يک اقدام کوچکي هم براي ما انجام دهند.
 
او می گوید: نميدانم اين مسئولين چطور خود را خدمتگذار محرومين ميدانند، واقعا نميدانند که اين منزل که نه ستوني دارد و تماما از گل و چوب است اين روزها با اين بارشها تخريب مي شود بعد من با يک دختر بيمار چه کاري انجام دهدم.


اين مادر نيازمند گفت :حال که مسئولين کميته امداد شهرستان اردل از اين موضوع غافل شدند  از مسئولين کشوري و استاني خواست تا حداقل آنها براي رفع مشکلاتشان چاره اي بجويند.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۹ فروردين ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۴۴:۴۷

29 Mar 2022