۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۵۰۲۵۱
جهانبين نيوز گزارش مي دهد؛

گلايه شهروندان از کيفيت نامطلوب آب شرب در اردل

مردم شهر اردل از کدر و گل آلود بودن آب شرب اين شهر ابراز ناراحتي و نگراني کردند و از مسئولين استاني و شهرستاني خواستار حل هر چه سريعتر اين مشکل شدند.
گلايه شهروندان از کيفيت نامطلوب آب شرب در اردل
به گزارش جهانبین نیوز، پس از وقوع بارندگي‌هاي مستمر، آب آشاميدني بسياري از مناطق شهر اردل به شدت گل‌آلود شده و حتي با جوشيده شدن نيز رنگ آن همچنان کدر مي‌ماند، به نحوي که بسياري از مردم اين روزها به خريد انواع آب معدني و نوشيدني‌هاي مختلف روي آورده‌اند.

در روزهاي جاري تصاوير و فيلم‌هاي متعددي در خصوص کيفيت بسيار پايين آب آشاميدني شهري و گل‌آلود بودن آن در فضاهاي مجازي انتشار يافته و باعث گلايه‌مندي شهروندان از اين وضعيت شده است.

علي صالحي يکي از شهروندان اردلي با بيان اينکه پس از بارش‌هاي اخير در شهرستان اردل همچنان آب شرب کدر و گاهي اوقات گل‌آلود است، به خبرنگار جهانبین نیوز گفت: انتظار مي‌رود شرکت آبفاي شهرستان اردل نسبت به رفع اين مشکل اساسي اقدامات لازم را انجام دهد.

روح الله انصاري يکي ديگر از شهروندان اردل با ابراز نگراني از اينکه کدر بودن آب ممکن است سلامتي آنان را به خطر بيندازد، افزود: نگران هستيم آبي که مصرف مي‌کنيم منجر به بروز بيماري‌هاي گوارشي شود.

جوابيه امور آب و فاضلاب شهرستان اردل

در پي انتشار مطلبي با موضوع گلايه شهروندان از کدورت آب شرب به استحضار مي رساند، کدورت در حال حاضر با استناد به آزمايشات مستمر و منظم توسط آزمايشگاه امور آب و فاضلاب شهرستان در حد استاندارد مي باشد (کدورت مجاز ۵ntu و طبق آخرين آزمايش انجام شده کدورت حال حاضر آب شرب شهر اردل ۳ntu مي‌باشد) که  روزانه از نقاط مختلف شهر کدورت سنجي و نمونه برداري جهت آزمايشات  انجام مي گردد، و خوشبختانه در حال حاضر مشکلي در کيفيت آب شرب وجود ندارد، کارکنان امور آب و فاضلاب شهرستان اردل همه تلاش خود را به منظور خدمات بهتر در آبرساني و بهبود کيفيت، به کار خواهند گرفت و آمادگي لازم را جهت رفع مشکلات احتمالي دارند، ضمناً نمونه برداري و انجام آزمايشات  بصورت مستمر توسط شبکه بهداشت و درمان نيز صورت مي گيرد.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۶ فروردين ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۵۳:۴۲

26 Mar 2022