۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۳
کد مطلب : ۵۰۱۰۶
فرمانده سپاه ناحيه لردگان؛

رسالت پاسداري برگرفته از فرهنگ عاشورايي است

فرمانده سپاه ناحيه لردگان: پاسداري يک فرهنگ است، فرهنگي که محصول آن شهداي بزرگ مدافع حرم، مدافع وطن، شهداي جنگ تحميلي و.. است که همه اينا در خود درس هايي از شجاعت، ايثار و جانبازي دارد که همه الگوهاي نابي براي نسل جوان هستند.
رسالت پاسداري برگرفته از فرهنگ عاشورايي است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، به مناسبت فرا رسيدن ولادت امام حسين (ع)، و روز پاسدار سرهنگ پاسدار عباس رحيمي فرمانده سپاه ناحيه لردگان در گفتگو با خبرنگار اين رسانه ضمن تبريک ولادت اباعبدالله الحسين (ع) و روز پاسدار گفت: نامگذاري سالروز ولادت امام حسين عليه السلام به نام روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس عليه السلام به نام روز جانباز امري نيکو و مبارک است که توانسته است با تأسي از آموزه هاي پربار اسلامي و نهضت انسان ساز عاشورا در مسئوليت پذيري و پاسداري در راه دين و وطن موثر باشد.

وي افزود: روز پاسدار، روز تحقق پاسداري از اسلام ناب و تبلور دفاع از ارزش هاي متعالي اسلام است.

رحيمي در ادامه بيان داشت: رسالت يک پاسدار صيانت از ارزش هاي انقلاب اسلامي، دفاع از مرزهاي کشور در برابر متجاوزان، ايثار و فداکاري  در هر شرايطي و در يک نگاه رسالت پاسداران که برگرفته از فرهنگ عاشورايي است دفاع از همه ملت هاي مظلوم جهان در برابر زورگويان و به عبارتي عدالت خواهي، داشتن روحيه مقاومت و پشتيباني از ايران اسلامي و تبعيت از مقام معظم رهبري است. 

فرمانده سپاه لردگان تاکيد داشت: پيروي از مقام‌معظم رهبري، هميشه در مسير رهبري حرکت کردن و لبيک گفتن به بيانات حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي)، رمز موفقيت پاسداران است، در واقع پاسداران از ابتداي انقلاب تا به امروز در هر شرايطي پشتيبان انقلاب اسلامي و سربازان وطن هستند.
رحيمي بيان داشت: پاسداران انقلاب اسلامي پرورش يافته مکتب عاشورا هستند، سبزپوشاني که علم امام حسين (ع)، را در دست گرفتند و براي دفاع از حق در برابر باطل تا پاي جان خواهند ايستاد، پاسداري يک فرهنگ است، فرهنگي که محصول آن شهداي بزرگ مدافع حرم، مدافع وطن، شهداي جنگ تحميلي و.. است که همه اينا در خود درس هايي از شجاعت، ايثار و جانبازي دارد که همه الگوهاي نابي براي نسل جوان هستند.

وي در پايان تاکيد کرد: سردار سپهبد شهيد  سليماني نمونه کامل و نابي از مکتب عاشورايي و حسيني است، پاسداري که تمام عمر خود را براي جهاد در راه خدا، نگهباني از مرزهاي ايران و حفظ امنيت ملت ايران صرف کرد و امروز شاهد تولد ميليون ها سليماني هستيم، کساني که سردار دلها را الگوي زندکي خود مي دانند.

انتهای پیام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۰۸:۱۵:۴۱

6 Mar 2022