۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۵۰۰۹۷
حجت الاسلام رحماني امام جمعه لردگان:

امنيت و عزت امروز كشور مديون ايثارگران و پاسداران است

امام جمعه لردگان گفت: امام حسين (ع) تمام هستي خودش را براي پاسداري از اسلام هديه کرد و اين الگويي شد براي پاسداران انقلاب اسلامي ايران .
امنيت و عزت امروز كشور مديون ايثارگران و پاسداران است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام يدالله رحماني امام جمعه شهرستان لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با توصيه خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي و تبريک اعياد شعبانيه و سالروز تاسيس نهاد مقدس کميته امداد امام خميني(ره) اشاره کرد و گفت:  حضرت امام(ره) با نگاه نافذ و ژرفي که نسبت به محرومين و پابرهنگان و ايتام داشت، بلافاصله بعد از پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي دستور تشکيل کميته امداد امام خميني(ره) را صادر فرمودند و حقيقتا روح اخلاص، تواضع و خدمت‌گذاري بي‌منت در اين نهاد مقدس و در بين امدادگران موج مي‌زند
 
كميته امداد كرامت انساني را به بهترين شيوه اجرايي كرده است

 امام جمعه لردگان گفت: خوشبختانه كميته امداد با در اولويت قرار دادن كرامت انسان ها در خدمات رساني به نيازمندان تاكنون توانسته به رسالت خويش به بهترين نحو ممكن عمل كند.

رحماني تصريح كرد: راه اندازي كميته امداد يكي از افتخارات بزرگ نظام جمهوري اسلامي ايران است به گونه اي كه اين نهاد ضمن رسيدگي به امور افراد نيازمند توانسته در راستاي توانمند سازي آنان نيز گام بردارد.
 
امام جمعه شهرستان لردگان نيز با تبريك سالروز ولادت با سعادت امام حسين (ع) و روز پاسدار گفت: امام حسين (ع) در دنياي اسلام و در دل مسلمانان و جامعه بشري جاي دارند و نام امام حسين (ع) دلنشين ترين و آرامش بخش ترين نام در عالم هستي است .

وي افزود: امام حسين (ع) تمام هستي خودش را براي پاسداري از اسلام هديه کرد و اين الگويي شد براي پاسداران انقلاب اسلامي ايران .

حجت الاسلام رحماني در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه لردگان افزود: امنيت و عزت امروز كشور مديون ايثارگران و پاسداران است كه با ايثار و از خودگذشتگي اين امنيت و عزت را براي كشور به ارمغان آوردند.
 
خطيب جمعه لردگان با بيان جمله امام راحل، اگر سپاه نبود، کشور هم نبود، گفت: اين نهاد هميشه در صحنه نشان داده نيرويي کارآمد، خستگي ناپذير و جهادي در عرصه‌هاي مهم اين کشور است.
وي اضافه کرد: سپاه در همه ماموريت‌ها و وظايفي که بر عهده‌اش گذاشته شده ،کارنامه درخشاني در تاريخ پرافتخار ايران اسلامي از خود به يادگار گذاشته است.
 
وي نيز به روز جانباز و ولادت حضرت ابوافضل العباس (ع) نيز اشاره کرد و گفت:  جانبازان و خانواده هاي آنها، دين بزرگى بر گردن جامعه ما دارند. آنان از مال و جان خويش گذشتند و تمام هستى خويش را در طبق اخلاص نهادند. حال مهم‏ترين وظيفه جامعه در قبال جانبازان، احترام و گرامى داشتن دستاوردهاى ايثار ايشان است.
 
در ادامه امام جمعه لردگان گفت: دشمن در صدد است که مردم را به نافرماني مدني وادار کند و با نفوذ و توطئه در برخي از صنوف مي خواهد هر روز به بهانه مطالبه حقوق خود، يک روز مطالبه حقوق معلمان، يک روز کارکنان دادگسنري و  روز ديگر بقيه صنوف را در کف خيابان بياورد و از حقوق خودشان مطالعه مي‌کنند و بعد از اين اعتراضات فيلم بگيرند و در فضاي مجازي به عنوان نارضايتي عمومي در کشور انتشار دهند، دشمن با اين کار مي‌خواهد يک بي اعتمادي در کشور به وجود آورد و ايجاد آشوب و اغتشاش در کشور کند؛ لازم است اعتراض کنندگان بدانند اين عملشان  از نظر شرعي حق الناس است .
 
انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۱۶:۰۸:۵۱

4 Mar 2022