۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۵۰۰۷۶
تحليلگر مسائل سياسي؛

حيله گري هاي آمريکا و اروپا عامل اصلي بروز بحران اوکراين شد

سجاد رئيسي تحلیگر مسائل سیاسی گفت: حيله گري هاي آمريکا و اروپا عامل اصلي بروز بحران اوکراين و حمله نظامي روسيه به اين کشور است.
حيله گري هاي آمريکا و اروپا عامل اصلي بروز بحران اوکراين شد
سجاد رئيسي تحليلگر مسائل سياسي در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به فرمايشات رهبر معظم انقلاب اسلامي که بحران اوکراين را  نتيجه سياست‌هاي آمريکا خواندند و تأکيد کردند: امروز اوکراين قرباني سياست بحران‌سازي آمريکا است زيرا آمريکا بود که با دخالت در مسائل داخلي اوکراين، راه انداختن اجتماعات و ايجاد کودتاي مخملي و رنگي، حضور سناتورهاي آمريکايي در اجتماعات معارضان و جابجا کردن دولتها، اين کشور را به اين نقطه کشاند افزود:حمله نظامي روسيه به کشور اوکراين به تحريک آمريکا و غرب بوده است.  

رئيسي افزود: هر ملتي که بخواهد آزاد و مستقل باشد و روي پاي خود بايستد آمريکا و غرب انواع توطئه ها و دسيسه ها را عليه آن انجام داده و بر همين اساس نيز همواره خواهان تسليم ملت ها هستند. 

وي با بيان اينکه امروز نتيجه اعتماد به آمريکايي ها را در اوکراين شاهد هستيم، تصريح کرد: نبايد در برابر آمريکا و غرب کوتاه آمد و فريب وعده ها و تعهدات آنها را بخوريم.

تحليلگر مسائل سياسي با بيان اينکه اوکراين سال 1995 سومين قدرت هسته‌اي جهان بود و با تضمين آمريکا و چند کشور تمام مراکز هسته‌اي خود را تحويل داد گفت: امروز خود اوکرايني ها اعتراف مي کنند که در خلع سلاح موشکي خود اشتباه کرده اند و اين نتيجه اعتماد به آمريکاي حيله گر بوده است.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۲۰:۲۹

2 Mar 2022