۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۵۰۰۵۳
رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل خبرداد:

برگزاري جشن عيد مبعث در 15 نقطه شهرستان اردل

سيد ياسين حسيني از از برگزاري 15 جشن باشکوه به مناسبت عيد مبعث رسول اکرم(ص) در 15 نقطه شهرستان اردل خبر داد.
برگزاري جشن عيد مبعث در 15 نقطه شهرستان اردل
سيد ياسين حسيني رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل  در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با گراميداشت مبعث با سعادت پيامبر اکرم(صلي‌الله عيله وآله وسلم) اظهار داشت:‌مبعث يکي از مهمترين حوادث در طول تاريخ است که براي پيامبر عظيم الشأن اتفاق افتاد.

حسيني افزود:همزمان با 27 رجب سالگرد بعثت حضرت خاتم الانبيا محمد مصطفي (صلي الله عليه و آله و سلم) آيين‌هاي جشن با شرکت اقشار مختلف مردم در 15 مسجد شهرستان اردل برگزار مي‌شود.

وي بيان کرد:آذين بندي و چراغاني معابر و سر درب ادارات و اماکن عمومي، برپايي مراسم جشن، تهيه و توزيع شيريني و شربت و نذورات مردمي و برگزاري مراسمات عقد و ازدواج جوانان از برنامه‌هاي اين عيد بزرگ و سراسر خير و برکت است.

به گزارش جهانبین نیوز،حضرت محمد(ص) در 27 رجب از طرف پروردگار رسالتي سنگين را براي هدايت مردم بر عهده گرفتند. بدين سان محمد امين(ص) به عنوان آخرين فرستاده حق انتخاب شدند تا مسير مستقيم و درست را به جهانيان نشان دهند.

پيامبر گرامي اسلام(ص) در دوراني به پيامبري برگزيده شدند كه جهل و ناداني بر بشر سايه افكنده بود و نه تنها شبه جزيره عربستان بلكه بسياري از سرزمين هاي ديگر در گمراهي به سر مي بردند.

حضرت محمد(ص) با ياري انسان هاي والامقامي همچون حضرت خديجه (س) و علي ابن ابيطالب (ع) به تبليغ دين اسلام پرداختند و انسان آن روزگار را با بهترين صفت هاي اخلاقي، سعادت واقعي، حق و عدالت آشنا ساختند و مسير نيل به حقيقت را به آنان نشان دادند.

اينك پس از گذر سده ها از آغاز بعثت حضرت محمد(ص) مسلمانان اين هنگامه را عنوان يكي از عيدهاي بزرگ جهان اسلام گرامي مي دارند و از آن به نيكي ياد مي كنند.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۲۵:۰۳

27 Feb 2022