۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۵۰۰۴۳
حجت الاسلام رحماني امام جمعه لردگان:

کساني که فکر مي کنند اگر رفتيم زير چتر آمريکا، آمريکا از ما حمايت مي‌کند، اين اوج حماقت و ناداني و نفهمي است

حجت الاسلام يدالله رحماني گفت: اوکراين به تضمين آمريکايي امکانات هسته اي خود را تحويل داد در حالي که عده‌اي در داخل قول شفاهي آمريکا را تضمين مي دانستند، اکنون بايد درس گرفت که بايد بر قدرت و داشته هاي خودمان اصرار داشته باشيم و آن را نگهداريم.
کساني که فکر مي کنند اگر رفتيم زير چتر آمريکا، آمريکا از ما حمايت مي‌کند، اين اوج حماقت و ناداني و نفهمي است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام يدالله رحماني امام جمعه شهرستان لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته اشاره داشت: خداوند متعال رعايت تقوا را سعادت انسان و کليد رستگاري انسان مي‌داند . وي مي فرمايد اي کساني ايمان آورده ايد پول ربا و منافع ربا رو نخوريد و به روي هم انباشته نکنيد اگر مي خواهيد رستگار شويد.

رحماني، روز 27 رجب  مبعث رسول گرامي  اسلام را گرامي داشت و گفت: فقط به خاطر مبعث و بعث پيامبر اسلام بود که خداي متعال در بين همه نعمت‌هايش فقط به خاطر اين نعمت بر ما منت گذاشت و امروز که هرچه مي‌گذرد  عظمت بودن در سايه بعثت رسول الله و پرورش پيدا کردن در اين رخداد مقدس و با عظمت رو ميفهميم که در دنياي امروز جايگاه مسلمانان واقعي مثل شما مردم ايران چه جايگاه  با عظمتي است فقط و فقط به برکت اسلام و پيامبر و عزت آقايي که اين پيامبر و اين دين به ماها در عصر حاضر عنايت کرده است .

امام جمعه لردگان در ادامه به حمله روسيه به اوکراين اشاره داشت و گفت:  خبر مهمي که اين روزها رسانه‌ها مشغول آن هستند حمله روسيه به اوکراين است، ما از اين  رخداد بايد توجه به يک عبرت  نگاه کنيم ، يک مطلبي که حضرت امام خامنه اي مکرر در بيانات خودشان و حضرت امام راحل  در زمان حيات ايشان فرمودند: اعتماد نکردن با آمريکا و غرب و اروپا است؛  اينها دروغگو و به وعده هاي خودشون عمل نمي‌کنند و همين چند حادثه‌اي که در همين عمر خود ما ديديم ملاحظه کنيد پهلوي نوکر حلقه بگوش آمريکا بود اما وقتي از ايران فرار کرد تنها کشوري که راهش نداد کشور آمريکا بود .  قذافي تمام وجود در ليبي به حرف آمريکا گوش داد آمريکا گفت تمام توان هسته‌اي خود ت را بايد نابود کني و  نابود کرد، ولي باز آمريکا تمام ليبي را بمباران کرد؛ از سقوط قذافي جلوگيري نکرد قذافي را زير يک پل ذليلانه بيرون کشيدن و کشتند و آمريکا هيچ کاري براي قذافي نکرد.

رحماني بيان داشت: آمريکا صدام را تحريک کرد هشت سال با ما جنگ کرد و با تمام وجود خودش با اروپايي‌ها کمک کردند اما وقتي صدام ازش کمک خواست کاري براش نکرد، کاري که بلکه بر کشور عراق هم حمله کردند و صدام را از يک چاله  حيوان بيرون  کشيدند و اعدام کردند؛ از اين عبرت بايد درس گرفت،   نوکرترين و پست ترين آدم را گذاشت در افغانستان اما شما ديديد وقتي که تصميم گرفت رهاش کند يک هفته افغانستان سقوط کرد و فرار کرد و هيچ کاري هم براي افغانستان نکرد؛  اوکراني که سومين قدرت  سلاح هاي هسته‌اي دنيا بود، وقتي شوروي از هم پاشيده شد به اوکراين گفت شما بيا همه اين سلاح‌هاي هسته‌اي را نابود کن بيا ما شما را عضو ناتو مي کنيم از شما محافظت مي کنيم در مقابل روسيه کاري به شما نتواند بکند  اما ديديد که رييس جمهور اوکراين زنگ مي زند به رييس جمهور فرانسه مي گويد که آرزومندم اين ارتباط تلفني ما برقرار باشد  .
کساني که فکر مي کنند اگه رفتيم زير چتر آمريکا، آمريکا از ما حمايت مي کند ، خير اين عوج حماقت و عوج ناداني و نفهمي است  
 
خطيب جمعه لردگان گفت: کساني که فکر مي کنن اگر رفتيم زير چتر آمريکا،  آمريکا از ما حمايت مي‌کند، اين اوج حماقت و ناداني و نفهمي است .
 
امام جمعه لردگان در پايان ازوضعيت و مشکلات شهر لردگان گلايه شديدي از بي توجهي مسئولين و مردم به مشکلات شهر لردگان در خصوص مبلمان شهري، وضعين آسفالت، نداشتن آرامستان، سايبان مغازه ها، دست فروشان و ميدان ميوه و تره بار و ... داشتند و بيان داشت: کساني که درپياده رو ها و خيابان ها بساط پهن مي کنند و ايجاد مزاحمت و راه بندان مي کنند حق الناس است.
 
انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۱۵:۳۹:۱۵

25 Feb 2022