۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۵۰۰۱۴
رييس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان لردگان خبر داد:

کشفيات چوب و زغال در شهرستان لردگان ۲۰ درصد کاهش يافت

آیت حسنی رييس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان لردگان گفت: از ابتداي امسال تا کنون يک تن چوب و يک تن زغال قاچاق در اين شهرستان کشف وضبط شده که نسبت به مدت مشابه حدود ۲۰ درصد کاهش داشته است.
کشفيات چوب و زغال در شهرستان لردگان ۲۰ درصد کاهش يافت
به گزارش جهانبین نیوز؛ رييس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان لردگان گفت: از ابتداي امسال تا کنون يک تن چوب و يک تن زغال قاچاق در اين شهرستان کشف وضبط شده که نسبت به مدت مشابه حدود ۲۰ درصد کاهش داشته است.

آيت حسني افزود: اجراي اين ميثاق‌نامه و حفاظت از عرصه‌هاي جنگلي يک اقدام خودجوش در روستاي چيگو است که مي‌توان با توسعه اين فرهنگ يک گام در حفظ و حراست از عرصه‌هاي جنگلي و ملي برداشت.

به گفته وي، بيش از نيمي از جنگل‌هاي چهارمحال و بختياري در اين شهرستان قرار دارد و براي حفاظت از اين عرصه‌ها هفت شبکه همياران طبيعت در کنار نيرو‌هاي حفاظتي اداره منابع طبيعي و آبخيزداري فعال شده و بيش از هزار نفر از دوستداران طبيعت در تيم‌هاي هميار محافظ، هميار مروج و هميار دانش‌آموزي ساماندهي شدند.

حسني افزود: با فعال شدن همياران طبيعت خسارت به اين عرصه‌ها از جمله قطع درخت و آتش‌سوزي و تخريب عرصه جنگلي و ملي کاهش چشمگير داشته است.

وي از مردم درخواست کرد، در صورت مشاهده هر گونه تخلفات احتمالي در عرصه‌هاي ملي و آتش‌سوزي در اين عرصه‌ها با شماره تلفن‌هاي ۱۳۹ و ۱۵۰۴ به يگان حفاظت اطلاع‌رساني کنند.

انتهاي پيام /630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۲۳:۱۰

23 Feb 2022