۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۴۹۸۸۳
همزمان با دهه مبارک فجر/

۲۸ پروژه در شهرستان لردگان افتتاح و کلنگ زني شد

فرماندار شهرستان لردگان صبح امروز دوشنبه 18 بهمن 1400 در آيين افتتاح و کلنگ زني پروژه‌هاي شهرستان لردگان،گفت: در هفتمين روز از دهه مبارک فجر ۲۸ پروژه در شهرستان لردگان افتتاح و به بهره برداري رسيد.
۲۸ پروژه در شهرستان لردگان افتتاح و کلنگ زني شد

به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز ؛  رضا بابامير، فرماندار شهرستان لردگان صبح امروز دوشنبه 18 بهمن 1400 در آيين افتتاح و کلنگ زني پروژه‌هاي شهرستان لردگان گفت: در هفتمين روز از دهه مبارک فجر ۲۸ پروژه در شهرستان لردگان با حضور مسئولين استاني و شهرستاني افتتاح، کلنگ زني و به بهره برداري رسيد.

وي افزود: براي اين طرح‌ها ۸۲۸ ميليارد و ۱۴۴ ميليون ريال هزينه شده است که از اين مبلغ ۱۲۰ ميليارد و ۴۰۲ ميليون ريال از محل اعتبارات ملي، ۷۰ ميليارد و ۸۷ ميليون ريال از بودجه استاني، ۲۳۳ ميليارد و ۵۹۸ ميليون ريال از اعتبارات داخلي، ۱۱ ميليارد و ۱۰۰ ميليون ريال از محل تسهيلات بانکي و ۳۹۲ ميليارد و ۹۵۷ ميليون ريال از محل آورده متقاضيان تامين و هزينه شده است.


بابامير عنوان کرد: مسکن مددجويان کميته امداد، مدرسه ۹ کلاسه، مرکز خدمات جامع سلامت «منارجان»، دامداري، اجراي شبکه برق، ايجاد و بهينه سازي تکنولوژي تلفن همراه و طرح‌هاي هادي روستايي از جمله پروژه‌هاي افتتاح شده در اين شهرستان هستند.

فرماندار لردگان به افتتاح ۱۴ طرح هادي روستايي نيز در شهرستان لردگان اشاره کرد و افزود: طرح هادي روستاهاي ميلان بابااحمدي، آبچنار علياء، سردار سرقلعه، له دراز، چاهکلاه ميلاس، ابو اسحاق عليا، چهارده، چالدراز يدالله، ده تل، وره کهله و چشمه خاني به بهره برداري رسيد.

بابامير به هشت طرح کلنگ زني در اين شهرستان نيز اشاره کرد و گفت: احداث پنج مدرسه در مناطق منج، مرکزي، رودشت و فلارد از جمله طرح‌هاي کلنگ زني در اين شهرستان هستند.

وي در پايان بيان داشت: به اينکه به منظور ساخت و بهره برداري از اين طرح‌ها اعتباري بيش از ۱۴۵ ميليارد و ۹۵۰ ميليون ريال نياز است .



انتهای پیام/630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۰۸:۴۷:۵۶

8 Feb 2022