۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۴۹۸۷۱
در ايام دهه فجر/

برنامه هاي جشن "ده شب ده مسجد" در شهر لردگان اجرا مي شود

فرمانده سپاه ناحيه لردگان، با بيان اينکه تمامي مساجد در دهه فجر برنامه هاي متعددي دارند گفت: برنامه "ده شب ده مسجد" با عنوان محله اسلامی بصورت شاخص در مساجد نقاط مختلف شهر لردگان و در ساير بخش هاي اين شهرستان اجرا مي شود.
برنامه هاي جشن "ده شب ده مسجد" در شهر لردگان اجرا مي شود
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ سرهنگ پاسدار  عباس رحيمي فرمانده سپاه ناحيه لردگان گفت: انقلاب اسلامي ايران مسير تاريخ را تغيير داده است و امام راحل حاکميت اسلام و جهان را رقم زد و استکبار جهاني بدنبال حذف مذهب و دين در جهان بودند و در واقع هنر امام خميني(ره)  اين بود که تمام نقشه هاي دشمنان را نقش برآب کرد و تمام اين اقدامات را با محوريت مسجد انجام داد.

رحيمي افزود: جرقه اوليه انقلاب اسلامي از مسجد بوده است و امروز نيز رهبر معظم انقلاب جهاد تبيين را مطرح کرده اند و خبرنگاران و پايگاه هاي بسيج در اين جهاد نقش مهمي را برعهده دارند و دستاوردهاي انقلاب بايد توسط اصحاب رسانه و مطبوعات با محوريت مساجد به مردم معرفي شود.

وي با بيان اينکه تمامي مساجد در دهه فجر برنامه هاي متعددي دارند، تصريح کرد: برنامه "ده شب ده مسجد" بصورت شاخص در مساجد نقاط مختلف شهر لردگان و در شهرستان هاي مختلف استان اجرا مي شود.

فرمانده سپاه احيه لردگان بيان کرد: ديدار با خانواده معظم شهدا، طنين گلبانگ الله اکبر در مساجد در شب ۲۲ بهمن و اجراي طرح تلاوت نور در قالب کرسي هاي تلاوت  نيز از ديگر برنامه هاي دهه فجر در مساجد شهرستان لردگان خواهد بود.

وي حضور مسئولان در برنامه هاي مساجد را موجب تزريق اميد در بين مردم  دانست و افزود: خبرنگاران برنامه هاي مساجد در دهه مبارک فجر را پوشش خبري دهند تا ظرفيت هاي مساجد نقاط مختلف شهر به مسئولان و مردم اطلاع رساني شود.

انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۳۰:۴۳

6 Feb 2022