۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۴۹۶۹۹
حجت الاسلام قاسمپور امام جمعه لردگان:

حضرت زهرا(س) بهترين الگو براي زنان جامعه است/ بايد زمينه‌هاي الگوپذيري در جامعه فراهم شود

امام جمعه موقت لردگان در رابطه با روز زن، و ولادت حضرت فاطمه (س) گفت: همه مردان وظيفه دارند اين روز را گرامي بدارند و نسبت به همسر خود نهايت لطف و محبت را داشته باشند، بايد زمينه امنيت و آرامش در خانواده با احترام متقابل همسران فراهم شود.
حضرت زهرا(س) بهترين الگو براي زنان جامعه است/ بايد زمينه‌هاي الگوپذيري در جامعه فراهم شود
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت الاسلام والمسلمين حسين قاسمپور امام جمعه موقت لردگان در خطبه اول نماز جمعه( ۱ بهمن ۱۴۰۰) با دعوت خود و مردم به تقواي الهي و اشاره به حديثي از امام حسن عسکري (ع)، گفت: کسي که که در حق مردم تقوا و حقوق مردم را رعايت نکند هرگز موفق به تقواي الهي نمي شود.

وي افزود: يکي از مسائلي که آبروي مومن را از بين مي برد گمان سوء ظن است و بعضي از اين گمان هاي بد معصيت است.

قاسمپور بيان داشت: غيبت دو نمونه است، غيبت لساني و غيبت قلبي، لساني که مشخص است اما قلبي همان سوء ظن نسبت به برادر مومن است.

وي با اشاره به احاديث اشاره داشت: اولين دليل عذاب بي ايماني است و دومين سوء ظن است. گمان بد زمينه غيبت و تهمت است و واي به حال کسي که آبروي بنده اي را ببرد.

امام جمعه موقت لردگان افزود: با توجه به در پيش بودن ولايت حضرت زهرا (س) هيئات مذهبي برنامه هاي خوبي تدارک ببينند و فضاي معنوي شهرستان لردگان را تغيير دهيد.، بايد بي بي دوعالم الگويي براي بانوان ايران اسلامي باشد.

خطيب موقت لردگان اشاره داشت: پوشش اسلامي به خصوص حرمت چادر بايد حفظ شود، و اين چادرهايي که در بازار وجود دارد مناسب نيستند و همان چيزي هستند که غرب براي از بين بردن کرامت و ارزش هاي زن تبليغ کرده است.

قاسمپور، در رابطه با روز زن، همه مردان وظيفه دارند اين روز را گرامي داشته و نسبت به همسر خود نهايت  لطف و محبت را داشته باشند، بايد زمينه امنيت و آرامش در خانواده با احترام متقابل همسران فراهم شود. 

حجت الاسلام حسين قاسمپور به ايام دهه فجر اشاره داشت و گفت: دهه فجر در پيش رو است، اين دهه را نبايد دست کم بگيريد، اين انقلاب هزاران شهيد داده تا بدست آمده، امروز در کاخ کرملين رئيس جمهور ايران اسلامي نماز مي خواند و اين همان تبديل شدن کاخ ها به حسينه ها است، اين ها همه بخاطر عزت انقلاب اسلامي است.

وي تصريح کرد: از اين دولت تا زماني ‌که از منويات رهبري پيروي کند مورد حمايت مي شود، سوال مي شود که چرا اينقدر گراني وجود دارد؟ پاسخ اين است دولت قبل يک اقتصاد کاملا ورشکسته و بدهکار بيش از هزاران ميليارد دلاري را تحويل دولت سيزدهم داده است و لذا اين دولت نيز با تمام وجود تلاش خواهد کرد تا رفاه براي مردم به ارمغان آورد.

قاسمپور در پايان از نماينده محبوب و انقلابي شهرستان هاي لردگان و خانميرزا که در جهت رفع مشکلات شهرستان و همچنين ايجاد اشتغال جوانان تلاش مي کنند تقدير و تشکر نمود و از شهردار لردگان خواست با توجه به اعتباراتي که نماينده محترم لردگان براي شهرداري لردگان تامين نمود در جهت زيباسازي و مبلمان شهري و همچنين رفع مشکلات آسفالت کوچه و خيابان ها شهر با برنامه ريزي درست هزينه نمايد . 

انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۷:۰۱:۱۹

21 Jan 2022