۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۴۹۶۹۶
نماینده مردم در شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی:

فرهنگ سازی وظیفه مهم شورا و شهرداری ها/ جوانان امروز نیازمند الگو هستند

احمد راستینه نماینده مردم در شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از وظایف مهم شوراها و شهرداری ها، در حوزه فرهنگ سازی است، برای یک فرهنگ سازی موفق مبتنی بر محله های موفق، باید برنامه ریزی کنیم.
فرهنگ سازی وظیفه مهم شورا و شهرداری ها/ جوانان امروز نیازمند الگو هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد راستینه نماینده مردم شریف شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان چهارمحال و بختیاری و در پاسخ به سوالی که چه انتظاری به عنوان نماینده مردم از شورای اسلامی شهرداری‌ها در بحث فرهنگ‌سازی دارید پاسخ داد : یکی از وظایف مهم شوراها و شهرداری ها، در حوزه فرهنگ سازی است، برای یک فرهنگ سازی موفق مبتنی بر محله های موفق، باید برنامه ریزی کنیم شوراها می‌توانند با ترکیب شورایاری‌ها که سازماندهی می کنند الگوهای موفق را شناسایی کرده و الگوهای موفق هر محله را به جوان ها معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه جوان‌ها امروز نیازمند الگوهایی هستند که بتوانند با آنها ارتباط بگیرند تصریح کرد:  حاج‌قاسم می‌تواند الگوی و شهید احمدی روشن می تواند الگویی برتر برای جوانان باشد.

راستینه ادامه داد: جوان های بسیاری داریم در همین استان چهارمحال و بختیاری ( در شهرها و روستاها) که توانستند کارهای بسیار خارق العاده و خوب انجام دهند. قهرمانان ورزشی ما جوان های نخبه و دانشگاهی ما جوان های موفق صنعتگر ما، همه اینها می‌تواند الگوهای موفقی برای باورپذیری نسل جوان باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت :  شهرداری ها، شوراها الگوهای موفق را شناسایی کنند، برنامه تکریم و الگوهای موفق را در همه محله ها شهر ها و روستاها در دستور کار خود قرار دهند.

راستینه خاطر نشان کرد:  مجلس شورای اسلامی هم در حوزه فرهنگ سازی ۲ _ ۳ کار ویژه در دستور کار خود قرار دارد قرار داده؛ یکی از موضوعات مهم همین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بود که بسیار حایز اهمیت است، یکی هم حرکت به سمت تجلیل از قهرمانان ملی ما که امروزه در عرصه های مختلف، عرصه‌های ملی، ورزشی، فرهنگی قهرمانان بزرگی داریم مفاخری که تجلیل از آنها هویت بخش است و می تواند ما را نجات دهد.

وی در خصوص سوال در خصوص فِرق و آیین های نوظهور گفت : اساساً به لطف خدا جامعه ما جامعه ای است که مبتنی بر باورهای اعتقادی زندگی خود را تنظیم می‌کند، باید مراقبت کنیم سبک زندگیمان آسیب نبیند آن جاهایی که سبک زندگی آسیب می بیند دریچه ها و روزنه هایی است که فرق و عرفان‌های نوظهور که با سبک دینی ایرانی ها فاصله بسیاری دارد و می‌تواند از این روزنه ها عبور کند، آنچه وظیفه ماست این است که به سمت تبیین یک نظام نامه جامع از سبک زندگی ایرانی اسلامی حرکت کنیم تا دریچه ها و نفوذ فِرق و ادیان فراهم نشود.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۵۵:۳۴

20 Jan 2022