۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۴۹۶۹۲
یادداشت/

لزوم انتصاب مدیر کارآمد در ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری

به دنبال آغاز گمانه‌زنی‌هایی در حوزه انتصاب مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گمانه زنی ها و حواشی در خصوص معرفی گزینه‌های احتمالی در فضای مجازی استان صورت گرفته است.
لزوم انتصاب مدیر کارآمد در ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ با توجه به عمق محرومیت ورزشی در این استان و وجود سرمایه‌ها، ظرفیت‌ها به همراه پتانسیل‌های گوناگون می‌طلبد که مدیر این اداره کل با حساسیت ویژه‌ای معرفی و منصوب شود.

لزوم انتصاب مدیری تحصیل کرده وصاحب تجربه از دل جامعه ورزشی استان که سابقه مدیریت ورزشی آن نیز در این حوزه متناسب و مرتبط باشد و بر هیئت‌های ورزشی استان نیز مشرف و همچنین از دل ورزشکاران، قهرمانان و مربیان استان و کشور نیز باشد.

در بعد کلان ارتباطات درون ساختاری فدراسیون‌ها را بشناسد و بتواند با پیوند این اضلاع گوناگون بستر توسعه استان در حوزه ورزش را فراهم کند.

مدیر ورزش استان چهارمحال و بختیاری باید توان پیوند بخش خصوصی و ورزش استان را داشته و بتواند در این شرایط اقتصادی با برنامه‌های اجرایی بستر توسعه همه جانبه ورزش را در استان فراهم‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان باید از دل جوانان دغدغه‌مند ، متعهد و انقلابی این استان باشد و شایستگی‌، پاکدستی و تلاش‌های گذشته و برنامه برای آینده او گویای یک حرکت جهادی در بدنه اداره ورزش استان باشد.

حال با این شرایط امیدواریم بستر بهترین اتفاق در فضای مدیریتی اداره کل ورزش و جوانان به وجود بیاید تا شاید بعد از دهه‌ها شاهد اتفاقات خوبی در این باشیم‌.

 و در این برهه زمانی کسی میتواند مدیریت این سازمان را به سرمنزل مقصود رساند که این استان را در اوج محرومیت با  اشراف ورزشی ،خصوصا در ورزش هایی که توانستند برای استان افتخار آفرینی کنند،مدیریت نموده و شایستگی پرچم داری مدیریت این اداره کل را دارا باشد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۰۰:۴۶

20 Jan 2022