۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۴۹۶۹۱
فرماندار شهرستان کوهرنگ:

بارش‌ برف مسیر 120 روستا در کوهرنگ را مسدود کرد/ تجهیزات فرسوده، روند بازگشایی مسیرها را کند می‌کند

فرماندار شهرستان کوهرنگ با بیان اینکه طی بارش‌های اخیر راه ارتباطی 120 روستا در شهرستان کوهرنگ مسدود شد گفت: هفت اکیپ راهداری با بیش از 57 دستگاه در این شهرستان فعال است اما به دلیل فرسودگی برخی از دستگاه‌ها با مشکلاتی برای بازگشایی مسیرها مواجه شدیم.
بارش‌ برف مسیر 120 روستا در کوهرنگ را مسدود کرد/ تجهیزات فرسوده، روند بازگشایی مسیرها را کند می‌کند
مرتضی زمان پور فرماندار شهرستان کوهرنگ در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران از جمعه بارش‌ها در این شهرستان آغاز شدند.
 
وی با بیان اینکه ارتفاع برف در شهر چلگرد به 70 سانتی‌متر رسیده و در گردنه‌های چری و شاه‌منصوری برف حدود دو متر و در برخی نقاط به سه متر هم می‌رسد، تصریح کرد: در مدت فعالیت سامانه بارشی در شهرستان کوهرنگ به دلیل باد و کولاک شدید و نبود دید، گردنه‌های چری و شاه‌منصوری مسدود که بعد از تلاش راهداران جاده‌ها بازگشایی شدند.
 
زمان‌پور با اشاره به اینکه طی بارش‌های اخیر راه ارتباطی 120 روستا در شهرستان کوهرنگ مسدود شد ادامه داد: تاکنون با تلاش صورت گرفته جاده‌های ارتباطی روستاها بازگشایی شد، اما در برخی از روستاها که دسترسی به آن‌ها دشوار است فعلا امکان بازگشایی وجود ندارد.
 
فرماندار شهرستان کوهرنگ بیان داشت: راه ارتباطی دهستان موگویی و سرآقاسید از محل لرستان و اصفهان بازگشایی شده و اکیپ‌های راهداری فعال هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: در شهرستان کوهرنگ هفت اکیپ راهداری با بیش از 57 دستگاه درحال فعالیت بوده اما به دلیل فرسودگی برخی از دستگاه‌ها مشکلاتی پیش آمد و انتظار داریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از شهرستان‌هایی که بارش کمتری دارند دستگاه‌های مورد نیاز را به کوهرنگ منتقل کنند، تا برای بارش‌های آینده مشکلی پیش نیاید.
 
زمان‌پور عنوان داشت: در بارش‌های رخ داده شهرداری‌ها تلاش داشتند و اقدامات خوبی انجام شد، یک دستگاه لودر به ناوگان شهرداری چلگرد اضافه شد، اما مشکلی که وجود داشت این  بود که در دهیاری روستاها دستگاه‌ها و تجهیزات موردنیاز وجود ندارد و در کوچه‌های روستایی مشکلاتی برای تردد وجود داشت که با همکاری راهداری و بخش خصوصی رفع شد.
 
وی از مسئولان استانی درخواست کرد برای حل مشکلات کوهرنگ اقدامات لازم را صورت دهند چراکه این شهرستان تامین‌کننده آب کارون، زاینده رود و استان‌های دیگر است و لذا انتظار می‌رود در زمان بارندگی‌ها امداد لازم برای بازگشایی مسیرهای شهرستان صورت گیرد.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۵۳:۴۹

20 Jan 2022