۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۴۹۶۸۲
رئیس شورای اسلامی شهرکرد؛

زیرساخت‌های لازم برای انتقال دام از محله مسکونی ایجاد شود

محمد رضا بیاتی رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: در ابتدا باید زیرساخت‌های لازم ایجاد و مکانی مشخص تا دامداران دام‌های خود را از محله مسکونی منتقل کنند.
زیرساخت‌های لازم برای انتقال دام از محله مسکونی ایجاد شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدرضا بیاتی رئیس شورای اسلامی شهرکرد در جلسه نگهداری دام‌ها در منطقه مسکونی اظهارداشت: متاسفانه در سطح شهر به ویژه در ناحیه غرب فرهنگ قدیم روستایی وجود دارد و دام‌ها در محله مسکونی نگه‌داری می‌شود که این امر موجب نارضایتی برخی از شهروندان شده است.
 
وی افزود: نگهداری دام در اشکفتک ۱۷ مورد، چالشتر‌ ۱۵ مورد و مهدیه ۱۳ مورد گزارش شده است که باید برای انتقال دام از مناطق مسکونی در ابتدا زیرساخت‌ها و مکانی پیش‌بینی شود چراکه معیشت برخی از این افراد از طریق دام‌ها است.
 
رئیس شورای اسلامی شهرکرد بیان کرد: چند سال گذشته مکانی برای دامداران درنظر گرفته شد که به علت مشکلاتی که وجود داشت انتقال دام به این مکان صورت نپذیرفت بنابراین می‌طلبد جهادکشاورزی، منابع طبیعی و دستگاه‌های متولی در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.
 
بیاتی گفت: اگر مکانی پیش‌بینی نشود و تنها اخطاریه برای دامدار صادر شود قطعا به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.
 
محمدرضا محمدیان معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: نگهداری دام در محله مسکونی به ویژه در ناحیه غرب مشکلاتی را برای مدیریت شهری ایجاد کرده است و به تصمیمات اتخاذ شده جامعه عمل پوشانده نشده است.
 
وی گفت: انتظار داریم جهاد کشاورزی و منابع طبیعی کمک کنند تا جایگاهی را برای دامداران پیش‌بینی و برای انتقال دام اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۴۸:۳۸

18 Jan 2022