:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> بازی‌های رایانه‌ای شهربازی نیستند/والدین توجه نکنند، چیزی از اعتقادات و فرهنگ باقی نمی‌ماند | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۴۹۶۷۵
رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری:

بازی‌های رایانه‌ای شهربازی نیستند/والدین توجه نکنند، چیزی از اعتقادات و فرهنگ باقی نمی‌ماند

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم توجه پدر و مادرها به بازی‌هایی که فرزندانشان از آن‌ها استفاده می‌کنند گفت: بازی‌های رایانه‌ای شهربازی نیستند بلکه به‌عنوان یک مربی عمل می‌کنند.
بازی‌های رایانه‌ای شهربازی نیستند/والدین توجه نکنند، چیزی از اعتقادات و فرهنگ باقی نمی‌ماند
سرهنگ مرتضی عسگری رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به لزوم توجه پدر و مادرها به بازی‌هایی که فرزندانشان از آن‌ها استفاده می‌کنند اظهار کرد: بازی‌های رایانه‌ای شهربازی نیستند.
 
وی با اشاره به اینکه بازی‌های رایانه‌ای می‌توانند به‌عنوان یک مربی عمل کنند تاکید کرد: لازم است والدین بر محتوای بازی‌ها نظارت داشته باشند و در جهت انتخاب بهترین بازی برای آموزش فرزندان خود اقدام کنند.
 
عسگری با بیان اینکه والدین باید نقاط ضعف فرزندان خود را شناسایی کنند و بازی را برای آن‌ها انتخاب کنند که این نقاط ضعف را برطرف سازد ادامه داد: بازی باید تکمیل‌کننده آموزش‌ها به بچه‌ها باشد و در تربیت یادگیری آن‌ها را یاری کند.
 
رئیس پلی فتا چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه پدر و مادرها باید ابتدا خودشان بازی‌ها را بررس کنند و حتی خودشان یک بار مراحل آن را ببینند یادآور شد: والدین وقتی مطمئن شدند بازی که برای فرزندشان انتخاب کرده‌اند با اعتقادات و باورهای خودشان هماهنگ است آن را در اختیار فرزندان قرار دهند.
 
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از بازی‌هایی که در بازار وجود دارد تناسبی با مذهب و فرهنگ ما ندارند و اگر خانواده‌ها به این موضوع توجهی نداشته باشند در آینده اثری از اعتقادات ما باقی نمی‌ماند.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۴۲:۵۰

18 Jan 2022