۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۴۹۶۷۳
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:

کادر درمان ایثارگرانه در جبهه مقابله با ویروس کرونا ایستاده اند/نیاز مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری به تجهیزات باید برطرف شود

دکتر ارسلان خالدی فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: کادر درمان ایثارگرانه در جبهه مقابله با ویروس کرونا ایستاده اند و همه ما مدیون این قشر هستیم.
کادر درمان ایثارگرانه در جبهه مقابله با ویروس کرونا ایستاده اند/نیاز مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری به تجهیزات باید برطرف شود
به گزارش جهانبین نیوز؛  دکتر ارسلان خالدی فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار کرد: مقابله با بیماری کرونا برای کادر درمان، پرستاران و سربازان نظام سلامت با توجه به عدم امکان دیدن ویروس با چشم، به مراتب سخت تر از مبارزه در میدان جنگ با دشمن است. 
 
وی تصریح کرد:  کادر درمان ایثارگرانه در جبهه مقابله با ویروس کرونا ایستاده اند و همه ما مدیون این قشر هستیم.
 
خالدی فر ادامه داد:  جلسات متعدد تشکیل و بررسی های زیادی برای احصا مشکلات و تعیین پروژه های در دست اقدام و اولویت دار حوزه سلامت استان برای طرح و پیگیری در قالب مصوبات سفر آتی ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری انجام شده است.
 
وی اذعان داشت:  باید امکانات و تجهیزات به گونه ای در مراکز درمانی تامین شود که تا چند سال آینده نیاز استان به این تجهیزات برطرف شود.
 
خالدی فر تشریح کرد:  طی سالهای اخیر تجهیزات تخصصی سنگینی در استان تامین شده است که در صورت نیاز با اطمینان خاطر می توان از آنها بهره برد. 
 
وی عنوان کرد:  باید ضمن توجه به نیاز و مطالبات مردمی، برای جلب رضایتمندی مردم و پیشگیری از بروز هرگونه خطر احتمالی در صورت بروز حوادث مختلف تلاش کرد. 
 
خالدی فر در پایان یادآور شد:  راه اندازی اتوبوس سیار اهدای خون، با توجه به نیاز مبرم به ذخایر گروه های خونی در استان و تعداد زیاد بیماران مبتلا به مشکلات خونی در مناطق محروم و کمتر برخوردار و تمایل برخی از هم استانیان به انجام این امر خداپسندانه و عدم دسترسی به پایگاه های انتقال خون برای تامین خون مورد نیاز بیماران استان و حتی استان ها مجاور بسیار موثر و کمک کننده خواهد بود.
 
انتهای پیام/۱٠۲٠ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۵۴:۴۰

18 Jan 2022