۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۴۹۶۷۱
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد،سامان و بن در مجلس شورای اسلامی:

بودجه۱۴۰۱ نباید با اما و اگرهای برجام گره بخورد/نظام فرهنگی می تواند اقتصاد ما را متحول کند

احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: با اصلاح ساختار بودجه فاصله زیادی داریم،بودجه ۱۴۰۱ نباید با اما و اگرهای برجام گره بخورد.
بودجه۱۴۰۱ نباید با اما و اگرهای برجام گره بخورد/نظام فرهنگی می تواند اقتصاد ما را متحول کند
به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۱ بسیار حائز اهمیت است،  این بودجه نباید به اما و اگرهای برجام گره بخورد ، متاسفانه هیچ سرمایه گذار خارجی برای سرمایه گذاری در کشور  ریسک نمی کند.
 
وی تصریح کرد: امروز صادرات نفت در یک شرایط نسبتا خوبی قرار گرفته است.
 
راستینه با بیان اینکه مهم ترین چالش فرهنگی نوع نگاه مسئولین به فرهنگ است عنوان کرد: فرهنگ اولویت اول کشور ما است، ما می دانیم معیشت و اقتصاد ما از اصلاح ساختار فرهنگی می گذرد.
 
راستینه با تاکید بر اینکه نظام مانع زدایی یک نظام فرهنگی است بیان داشت: یک مسئول زمانی می تواند گره گشایی کند که روحیه فرهنگی داشته باشد.
 
وی افزود: وقتی سبک زندگی دچار مشکل است،به هر قیمتی نظام حاکم را تخریب کنند، الگو مصرف را رعایت نمیکنیم و ... به این علت است که نظام فرهنگی ما مشکل دارد که باید این مسئله حل شود.
 
راستینه با تاکید بر اینکه نظام فرهنگی می تواند اقتصاد ما را متحول کند بیان داشت: اگر شرکت های دانش بنیان موفق شده اند به خاطر نظام مدیریتی آن است که تفکر فرهنگی در آن غالب است.
 
وی با بیان اینکه حوزه فرهنگ حوزه مظلومی است که اگر ورود کنیم با هجمه هایی مواجه شدیم گفت: امروز دنیا به این نتیجه رسیده برای ارتقا توسعه باید به سمت ارتقا نیروی انسانی حرکت کند.
 
راستینه با اشاره به اینکه قانون حمایت از خانواده ها بسیار حائز اهمیت است، اگر خانواده ها مورد تشویق قرار نگیرند  شاهد از هم گسیختگی در جامعه نیز خواهیم بود بیان داشت: تا کنون قانون های زیادی برای حمایت از خانواده هدف گذاری شده است و که برخی از آن ها اجرایی شده از جمله حمایت از زوجین نا باور که می توانند تا سقف ۵۰ میلیون تومان در سال از خدمات استفاده کنند.
 
وی اظهار داشت: وام ازدواج جوانان به ۷۰ میلیون تومان رسیده است و زوجه زیر ۲۳ سال نیز می توانند ۱۰۰ میلیون تومان  وام بگیرند و در سال ۱۴۰۱ این وام به ۱۵۰ میلیون می رسد.
 
انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۱۳:۰۳

17 Jan 2022