۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۴۹۶۶۶
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری:

افزایش قیمت نان، منوط به بهبود کیفیت آن است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اقدامات کارشناسی برای افزایش قیمت نان صورت گرفته م منتظر تایید استاندار است، اما نگرانی هایی درخصوص کیفیت نان وجود دارد و افزایش قیمت این محصول منوط به بهبود کیفیت آن است. 
افزایش قیمت نان، منوط به بهبود کیفیت آن است
به گزارش جهانبین نیوز الله کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار استان، اظهار کرد: شکر در بازار فراوان است اما قیمت آن متعادل نیست. 
 
وی افزود: برای بررسی عدم تعادل در قیمت شکر ابتدا از کارخانه بازدید به عمل آید و سپس قیمت این کالا توسط کارگروهی تعیین شود. 
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هرگونه افزایش قیمت باید از سوی ستاد تنظیم بازار استان تعیین شود. 
 
نصیری عنوان کرد: برنامه بازرسی سازمان های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری و اتاق اصناف تا پایان سال به استانداری استان اعلام شود. 
 
وی خاطرنشان کرد: درج قیمت از کارخانه بر روی محصول می تواند بسیار مؤثر باشد و این کار به نفع مصرف کننده و تولید کننده است 
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اقدامات کارشناسی برای افزایش قیمت نان صورت گرفته م منتظر تایید استاندار است، اما نگرانی هایی درخصوص کیفیت نان وجود دارد و افزایش قیمت این محصول منوط به بهبود کیفیت آن است. 
 
نصیری بیان کرد: در زمینه کیفی سازی نان سازمان جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری مسؤولیت خود را به خوبی انجام دهند. 
 
وی تاکید کرد: سیب زمینی در انبارهای فراوان است اما قیمت آن در بازار متعادل نیست و افزایش یافته است. 
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: انتظار نمی رود قیمت سیب زمینی در حالی که انبارها پر است و با گذشت زمان دچار فساد می شود قیمت آن در بازار زیاد باشد. 
 
نصیری افزود: در بسیاری از جلسات تنظیم بازار استانی فرمانداران به عنوان رؤسای ستادهای شهرستانی دعوت شوند. 
 
وی با اشاره به اینکه هدف ما رساندن کالای ارزان قیمت به مردم است، ادامه داد: از امروز ۲٠ تن تخم مرغ در شهرکرد توزیع می شود تا بتوان قیمت این کالا را با قیمت مصوب یکسان کرد، کاهش قیمت مرغ به نفع مصرف کننده و تولیدکننده است چرا که از استان های دیگر با قیمت کمتر وارد استان می شود. 
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: تثبیت قیمت ها تقریبا انجام شده و در راستای کاهش قیمت ها برگزاری جشنواره خرید شفاف در دستور کار است. 
 
نصیری خاطرنشان کرد: افزایش جوجه ریزی در ماه های اخیر صورت گرفته و به لحاظ مرغ مشکلی در چهارمحال و بختیاری نخواهیم داشت. 
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۵۷:۳۸

16 Jan 2022