۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۴۹۶۶۳
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

مطالبه معلمین کاملا به حق است/ رتبه بندی فرهنگیان در دستور کار قرار گیرد

فرحناز قائد امینی مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: مطالبه معلمین کاملا به حق است چرا که آن ها با هر سختی مقابله کردند که دانش آموزان از آموزش جا نمانند، برخی از فرهنگیان ما در مسیرهای سخت و صعب العبور خدمت می کنند، برخی از آن ها در بحث کرونا زودتر از بقیه ورود کردند و از هر فرصتی برای آموزش دانش آموزان استفاده کردند.
مطالبه معلمین کاملا به حق است/ رتبه بندی فرهنگیان در دستور کار قرار گیرد
به گزارش جهانبین نیوز ؛ فرحناز قائد امینی مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد:  آموزش و پرورش همانند مابقی اقشار جامعه در دو سالی که درگیر کرونا شده بود، آموزش خود را لحظه ای قطع نکرد و با همکاری که دیگر دستگاه ها با ما داشته اند موجب شد مشکل حادی در این خصوص نداشته باشیم.
 
وی با اشاره به اینکه کنکور ۱۴۰۱ به شکل قبل برگزار می شود و تغییری در آن ایجاد نمی شود تصریح کرد: دروس عمومی برای دانش آموزان بسیار مهم است و باید به گونه ای برخورد شود که ارزش دروس عمومی در بین دانش آموزان بالا رود.
 
قائدامینی در خصوص رتبه بندی معلمان اظهار کرد: لازم است آموزش های لازم به معلمین داده شود و پس از آن همکاران فرهنگی را بر اساس شایستگی رتبه بندی کنیم.
 
وی افزود: مطالبه معلمین کاملا به حق است چرا که آن ها با هر سختی مقابله کردند که دانش آموزان از آموزش جا نمانند، برخی از فرهنگیان ما در مسیرهای سخت و صعب العبور خدمت می کنند، برخی از آن ها در بحث کرونا زودتر از بقیه ورود کردند و از هر فرصتی برای آموزش دانش آموزان استفاده کردند.
 
قائد امینی  با اذعان بر اینکه اعتقادم بر این است که پایه تحصیل هرچقدر بالاتر رود کار معلمین آسان تر است یادآور شد: معلمین ما آموزش های عمومی را انجام می دهند و همه تلاش خود را می کنند تا دانش آموز را وارد دانشگاه کنند.
 
وی  با اشاره به اینکه هر اتفاقی در جامعه بیافتد زیر بنا آن معلم است خاطر نشان کرد: هرکجا معلم خوب داشته داشته باشیم کمبودها به چشم نمیخورد، اگر بخواهیم جامعه خوب و توسعه پایدار داشته باشیم باید معلم خوب هم تربیت کنیم.
 
قائد امینی عنوان کرد: معلمان باید از لحاظ علمی تغذیه و از لحاظ اقتصادی باید تامین شوند تا آرامش داشته باشند و بتواند جامعه را از این طریق بسازند.
 
وی با تاکید بر اینکه خواسته معلم ما کاملا به جا و برحق است گفت: مسئولین باید معلمان را دریابند و باید به گونه ای باشند که مشکلات زندگی آن ها کم شود.
 
قائدامینی در بخش دیگر صحبت های خود به ویروس امیکرون اشاره کرد و گفت: امیکرون ویروسی شبیه آنفولانزا دارد که در مدارس ما یک نفر تاکنون به این ویروس مبتلا شده است.
 
وی ادامه داد: به تاکید مرکز بهداشت استان، هیچ کدام از دانش آموزان مبتلا به کرونا ناشی از مدارس نبوده و به واسطه حضور در مدرسه این مسئله پیش نیامده  بلکه در جاهای دیگر به کرونا مبتلا شده است.
 
قائد امینی عنوان کرد: در دوران کرونا تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کردیم،مدارس شلوغ تقسیم بندی شد، تهویه هوا خریداری و در نهایت هر کمکی انجام شد  که کمترین آسیب را در مدارس داشته باشیم.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر آموزش در  تمامی مدارس ما به صورت حضوری است گفت: برخی مدارس به خاطر کمی جمعیت هر روز و مدارسی که تعداد آن ها بالا است ۲ روز در هفته در مدرسه حضور پیدا می کنند و مابقی ایام هفته آموزش آن ها در فضای مجازی صورت می گیرد.
 
قائد امینی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت آیتم شاد به خوبی استفاده کرد  اذعان داشت: باید از آیتم شاد استفاده کرد چراکه برخی از تکالیف ممکن است در شاد باشد.  
وی با بیان اینکه در زمان کرونا افت تحصیلی خاصی در استان وجود نداشته است گفت: این استان افت تحصیلی کمی داشت و اگر افتی اتفاق افتاد با تلاش همکاران رشد پیدا کرد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۰۹:۱۷

16 Jan 2022