۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۴۹۶۵۷
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

کارگاه علمی کاربردی پیشگیری از جرایم نیروهای مسلح در شهرکرد برگزار شد

سردار علی محمد اکبری از برگزاری هجدهمین هجدهمین کارگاه علمی کاربردی پیشگیری از جرایم نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری خبرداد.
کارگاه علمی کاربردی پیشگیری از جرایم نیروهای مسلح در شهرکرد برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: هجدهمین کارگاه علمی کابربردی پیشگیری از جرایم نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری به میزبانی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در مجتمع لاله شهرکرد آغاز شد.

سردار علی محمد اکبری افزود: 50 نفر از کارشناسان نیروهای مسلح شامل مجموعه نیروی انتظامی و سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام که بیشترین ارتباط اجتماعی و مردمی را دارند، به مدت دو روز در این کارگاه علمی و کاربردی با حضور کارشناسان مجرب کشوری از سازمان قضایی نیروهای مسلح حضور دارند.

وی با اشاره به نقش آموزش در کاهش جرایم و تخلفات ادامه داد: امروز هجدهمین کارگاه علمی کاربردی پیشگیری از نیروهای مسلح به میزبانی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود و انتظار می رود با برگزاری چنین کارگاه هایی شاهد کاهش بیش از پیش حتی تخلفات در ابعاد درون سازمانی و برون سازمانی نیروهای مسلح باشیم.

سردار اکبری تصریح کرد: نتیجه چنین کارگاه هایی، نیروهای بافضیلت و باکرامت است، تا همچنان بتوانند از انقلاب اسلامی دفاع کنند.

آموزش به نیرو‌های مسلح و توانمندسازی آنها برای بررسی و تجزیه و تحلیل عامل‌های آسیب زا

مشاور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور هم در حاشیه این کارگاه علمی و کاربردی گفت: هدف از برگزاری چنین کارگاه هایی، آموزش دادن به نیرو‌های مسلح و توانمندسازی آنها برای بررسی و تجزیه و تحلیل عامل‌های آسیب زا می باشد.

دکتر محمود صفری افزود: در این کارگاه ها،  شرکت کنندگان عوامل خطر و حمایتی را شناسایی و برای راه حل آنها چاره اندیشی می‌کنند و راه های اجرا، مجریان و نحوه ارزیابی هم مشخص می شود.

وی ادامه داد: موضوع این کارگاه ها متناسب با بافت و آسیب های هر استان تعیین می شود و تا پایان سال در سراسر کشور چنین کارگاه هایی برگزار خواهد شد.
صفری در پایان گفت: یافته‌های نیرو‌های مسلح در این کارگاه ها در سال آینده بعنوان راهکار اجرایی طراحی و به مرحله اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/1030 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۵۵:۰۰

15 Jan 2022