۰
plusresetminus
مدیر کمپ تیم های ملی گفت:با صحبت‌هایی که امروز انجام شد بغض کلانی و روشن شکست که این بغضِ چندین ساله ما است.
امامی فر:بغض روشن و کلانی بغض چندین ساله ما است/ حذف استقلال و پرسپولیس یک روز اتفاق می‌افتاد
به گزارش جهانبین نیوز، به نقل از خبرگزاری فارس، علیرضا امامی فر در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی بانوان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:به کادر فنی و بازیکنان تیم ملی بانوان تبریک می‌گویم چون کار بزرگی انجام دادند. مراسمی که فدراسیون برگزار کرد حداقل کاری بود که باید انجام می‌شد. حضور بزرگان فوتبال ایران این نوید را می‌داد که تفاوتی بین اقایان و بانوان نیست.

وی افزود: با صحبت‌هایی که انجام شد بغض کلانی و روشن  شکست که این بغضِ چندین ساله ما است. متاسفم که دغدغه اصلی خانم ایراندوست هتل و لباس تیم ملی بود. امیدوارم روزی برسد که خانواده‌ها در استادویم ازادی حضور داشته باشند و این بازیکنان جام قهرمانی را بالای سر ببرند.از عزیزی خادم به شخصه تشکر می‌کنم چون همه جور خدمات را سعی کردیم در نهایت ادب و احترام به این عزیزان ارائه کنیم. 

مدیر کمپ تیم های ملی در خصوص اینکه چه توصیه‌ای به مدیران باشگاه‌ها دارند گفت: فدراسیون فوتبال به عنوان متولی این رشته وظیفه خودش را به نحو احسن انجام می‌دهد. باشگاه‌ها هم باید الگو بگیرند، نگاه تصمیم سازان ما باید تغییر کند. امیدوارم روزی برسد که تفاوت بین آقایان و بانوان نباشد.

امامی فر در خصوص حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا گفت: همه می‌دانستیم که یک روز این اتفق می‌افتد. این موضوع دردآور است ولی امیدوارم کارگروهی تشکیل شود تا نکات مد نظر AFC برای باشگاه‌ها فراهم شود. از نظر من هیچ باشگاهی در ایران حرفه‌ای نیست حتی تیم‌هایی که مجوز دریافت کردند. ما تا ابد نمی‌توانیم دروغ بگوییم، ذات ورزش حقیقت و لذت بردن است و باید به جای این کارها مدارک را کامل کرد.

وی در خصوص اینکه آیا تیم ملی می‌تواند از گروهش صعود کند گفت: عملکرد اسکوچیچ و بازیکنان مشخص است و این نوید را می‌دهد کار به خوبی انجام شده است. ما استعدادهای خوبی داریم و آنها به تیم ملی هم می‌رسند. روی صعود تیم ملی حرف و حدیثی نیست ولی باید هدفمان را تغیر بدهیم و بازی هایی ارائه کنیم که به دور بعد صعود کنیم. ما به فوتبال دنیا با این بازیکنان نزدیک شدیم ولی امیدوارم بازی های خوبی برای تیم ملی در نظر گرفته شود که این تیم در آینده به موفقیت برسد.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۲۹:۰۱

15 Jan 2022