۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۴۹۶۵۲
در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال بانوان چه گذشت؟

کودایی: دیگر حاشیه‌ها تمام شده، برای کلین‌شیت تمام تلاشم را می‌کنم/ ایران‌دوست: شخصیت تیم ملی فوتبال بانوان را در جام ملت‌های آسیا می‌بینید

سرمربی و سنگربان تیم ملی فوتبال بانوان در حاشیه مراسم بدرقه به اظهارنظر پرداختند.
کودایی: دیگر حاشیه‌ها تمام شده، برای کلین‌شیت تمام تلاشم را می‌کنم/ ایران‌دوست: شخصیت تیم ملی فوتبال بانوان را در جام ملت‌های آسیا می‌بینید
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم ایرن‌دوست، سرمربی و زهره کودایی، سنگربان تیم ملی فوتبال بانوان در حاشیه مراسم بدرقه کاروان تیم ملی فوتبال بانوان به مسابقات جام ملت‌های آسیا - هند که امروز در محل آکادمی ملی فوتبال برگزار شد، به اظهارنظر پرداختند.

ایران‌دوست: شخصیت تیم ملی فوتبال بانوان را در جام ملت‌های آسیا می‌بینید

مریم ایران‌دوست، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در این مراسم اظهار داشت: همیشه آرزو می‌کردم ای کاش مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال بانوان مثل پسران باشد. امید مهم‌ترین چیزی است که داریم که عزیزی خادم و نایب رئیس بانوان آن را برای ما به‌وجود آورده‌اند. در این ۸ ماهی که در این دوره فدراسیون کار کردم درباره قرارداد و مبلغ قراردادم چیزی نگفتم و خواستم که تیم ملی در هتل باشد و لباس یکدستی مثل آقایان داشته باشند.
 
وی در ادامه بیان داشت: خوشحالم که شرایط یکسانی داریم. از دختران استعدادیابی به عمل آمده و این ها امید را در دل دختران ورزشکار ایجاد می‌کند. از فدراسیون فوتبال الگوبرداری کنیم چون فقط به فوتبال اختصاص پیدا نمی‌کند. 
 
ایران‌دوست در پایان گفت: اگر برابری درنظر گرفته شود مطمئن باشید دختران در میادین بین المللی افتخارآفرینی می‌کنند. قول می دهم که شخصیت دیگری را در زمین فوتبال می‌بینید.
 
کودایی: دیگر حاشیه‌ها تمام شده، برای کلین‌شیت تمام تلاشم را می‌کنم
 
زهره کودایی، سنگربان تیم ملی فوتبال بانوان نیز در این مراسم اظهار داشت: خدا را شکر زمانش رسید و ان‌شاءالله به هند می‌رویم تا دوباره تاریخ سازی کنیم‌. کل تیم سرحال است و امیدوارم از آنجا بتوانیم با نتایج بهتری برگردیم. انرژی مثبت بفرستید تا تیم دوباره تاریخ سازی کند.ما ۸-۹ روز در کیش تمرین کردیم و روز گذشته به پایان رسید. خدا را شکر اردوی خوبی بود و جا دارد از مسئولان کیش تشکر کنم. امیدوارم این روند ادامه دار باشد و بتوانیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار به تکرار نتایج مقدماتی جام ملت‌ها هستید، بیان داشت: کار در جام ملت‌ها سخت است اما تلاش می‌کنیم و برای سربلندی کشور می‌جنگیم. امیدوارم نتیجه بگیریم و دل مردم را شاد کنیم. برای کلین‌شیت بازیکنان همه خوب و آماده هستند. می‌رویم تا با بهترین نتایج برگردیم.
 
وی در مورد حواشی پیش آمده بعد از مرحله مقدماتی جام ملت‌ها و ادعای اردن عنوان داشت: خدا را شکر آن قضیه تمام شد و باید فکرمان رو به جلو باشد. از همه کسانی که حمایت کردند، تشکر می‌کنم.
 
کودایی در مورد هم‌گروهی ایران با تیم های قدرتمند چین و چین تایپه هم گفت: چین ۸ دوره قهرمان آسیا شده و تیمی حرفه‌ای است. برای اولین بار است که به جام ملت‌ها رفته‌ایم، سعی می‌کنیم بجنگیم و غیرت ایرانی را به نمایش بگذاریم.
 
زارع: نهایت تلاشم را برای بودجه فوتبال انجام می‌دهم
 
رحیم زارع، نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیته فوتبال و فوتسال فراکسیون ورزش خانه ملت در این مراسم اظهار داشت: در ۳ دوره‌ای که در مجلس هستم همیشه دوست دارم پشت پرده به فدراسیون‌ها کمک کنم. برای اولین بار عزیزی خادم به تیم زنان کمک کرد و شاهد زحمات وی بودم. در بودجه نهایت تلاشم را برای ورزش کشور و بویژه فوتبال انجام می‌دهم. دو، سه سال گذشته همکارانم خوب تلاش کردند تا بودجه ورزش فراهم شود. 
 
وی در پایان گفت: از اینکه زنان تلاش کردند تا پرچم ایران را به اهتزاز دربیاورند تشکر می‌کنم. از بازی خوب تیم ملی فوتبال مردان هم تشکر می‌کنم و امیدوارم زنان هم به موفقیت برسند. امیدوارم جلسه دیگری برای قهرمانی شما برگزار شود.
 
فرهمند: از فدراسیون فوتبال متشکرم
 
الهام فرهمند، بازیکن تیم ملی که همراه با فرزند ۵ ماهه‌اش در اردو بوده، عنوان داشت: خوشحالم بزرگان فوتبال اینجا جمع هستند. از مسئولان فدراسیون که شرایط را فراهم کردند تا دخترم را همراه خودم داشته باشم تشکر می‌کنم.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۰۸:۳۸

15 Jan 2022