۰
plusresetminus
مدير جهاد كشاورزي شهرستان شهركرد از آموزش هزار نفر- روز از بهره‌برداران بخش كشاورزي شهرستان در دوره‌هاي مهارتي در سال جاري خبر داد.
افزايش مهارت بهره‌برداران بخش كشاورزی شهرستان شهركرد با برگزاری آموزشهای مهارتی
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرهاد رفيعي افزايش مهارت را گامي مؤثر در ايجاد اشتغال‌زايي برشمرد و افزود: اداره آموزش و ترويج شهرستان شهركرد در سال جاري اقدام به برگزاري ۲۳ دوره مهارتي ملي و استاني به صورت حضوري و مجازي در زير بخش‌هاي مختلف زراعت، باغباني، صنايع تبدیلی، آب و خاك، امور دام، مكانيزاسيون و ... نموده است.

 وي گفت: در اين دوره‌ها حدود هزار نفر- روز از فعالان عرصه نظام نوين ترويج، زنان روستايي، متقاضيان ايجاد كسب و كار و دريافت تسهيلات، كشاورزان پيشرو، تسهيلگران و مددكاران به منظور بهبود و ارتقاء مهارت فني و ايجاد مهارتهاي جديد شركت كردند.

 مدير جهاد كشاورزي شهرستان شهركرد خاطر نشان كرد: آموزشهاي مهارتي از اثربخش‌ترين آموزشهاي غير رسمي محسوب مي‌شوند كه اغلب در عرصه و پهنه كشاورزي و در جريان واقعي كار تحقق مي‌يابند و منجر به تربيت نيروي انساني ماهر، نيمه ماهر و كارآفرين در بخش بر اساس استانداردهاي شغلي شده و فراگير در پايان دوره، گواهي آموزش مهارتي دريافت مي‌كند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۰۴:۱۶

13 Jan 2022