۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۴۹۶۲۶
معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری:

تصفیه خانه فاضلاب فرادنبه به پیشرفت 60 درصدی رسید

مجید مومنی معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری از پیشرفت 60 درصدی تصفیه خانه فاضلاب در حال ساخت شهر فرادنبه از توابع شهرستان بروجن خبر داد.
تصفیه خانه فاضلاب فرادنبه به پیشرفت 60 درصدی رسید
به گزارش جهانبین نیوز؛  مجید مومنی معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر فرادنبه از سال 1390 شروع شده و پیش بینی می شود که
در صورت تخصیص اعتبار شصت میلیارد تومانی مورد نیاز این طرح در سال آینده به بهره برداری برسد.

وی فرایند تصفیه خانه فاضلاب شهر فرادنبه را نهر اکسیداسیون با حذف ازت و فسفر اعلام کرد و افزود: این تصفیه خانه پس از راه اندازی قابلیت این را دارد که جمعیت 13000 هزار نفری را تحت پوشش قرار دهد.

مومنی طول شبکه و خط انتقال جمع آوری فاضلاب این طرح را 53 کیلومتر عنوان کرد و گفت: هم زمان با ساخت تصفیه خانه فاضلاب تا کنون 31 کیلومتر از شبکه فاضلاب و کلکتور آن هم اجرا شده است.

 وی افزود این تصفیه خانه پس از تکمیل قابلیت تصفیه 2600 متر مکعب فاضلاب را در شبانه روز دارد.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای استان در خصوص وضعیت اعتباری این پروژه گفت: تا کنون بیش از بیست میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده و بیش از بیست میلیارد تومان هم اعتبار مصوب سال 1400 بوده که تاکنون چهار میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

 مومنی در پایان گفت: هم اکنون کارگاه این طرح فعال است و پیمانکار پروژه نیز به همراه مشاور طرح تحت نظارت کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری در حال فعالیت می باشند.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۲۳:۵۴

12 Jan 2022