۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۴۹۶۲۰
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

احداث ۲۲ شهرک و ناحیه صنعتی در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: 22 شهرک و ناحیه صنعتی متناسب با پتانسیل‌های استان در حال احداث است.
احداث ۲۲ شهرک و ناحیه صنعتی در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ حمیدرضا فلاح مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در دو سال اخیر راه‌اندازی ۲۲ شهرک و ناحیه صنعتی متناسب با پتانسیل‌های استان در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی افزود: ناحیه صنعتی بادام در سامان، ناحیه صنعتی تولید پوشاک در یانچشمه و ناحیه صنعتی تولید صنایع غذایی در کیار از جمله این شهرک‌ها و نواحی صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این نواحی که بیشتر به صورت تخصصی است در ایجاد اشتغال و رونق تولید در استان نقش بسزایی دارد.

فلاح عنوان کرد: برای ناحیه صنعتی فرش سه محل نهایی در نظر گرفته شد که پس از ارزیابی نهایی مقرر شد تا این ناحیه تخصصی در منطقه چالشتر با اختصاص ۴۲ هکتار زمین راه‌اندازی شود.
 
وی خاطرنشان کرد: محدوده در نظر گرفته شده در اراضی ملی است و نیاز به مجوز اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری دارد، تاکنون مکاتبات بسیاری با این اداره‌کل در این خصوص انجام شده و منتظر استعلام نهایی از این اداره‌کل هستیم.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برای دریافت مجوز شهرک و ناحیه صنعتی به ۱۸ استعلام از دستگاه‌های مختلف نیاز است، برای شهرک تخصصی فرش مجوز محیط ‌زیست، آب منطقه‌ای و دامپزشکی از اهمیت بالایی برخوردار است و منتظر جواب استعلام این دستگاه‌ها هستیم.
 
فلاح بیان کرد: با دریافت مجوز‌های لازم، ظرف یک سال تمامی زیرساخت‌های شهرک تخصصی فرش را ایجاد می‌کنیم.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۲۱:۲۵

12 Jan 2022