۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۴۹۵۴۴
پژوهشگر و محقق حوزه زنان و خانواده:

زنان جامعه امروز ما نیازمند الگوگیری از حضرت زهرا (س) هستند/ ارتباطات وقتی از چهارچوب شرع خارج شده باشد جامعه دچار بحران می شود

فرشته روح افزا پژوهشگر و محقق حوزه زنان و خانواده گفت: متاسفانه ما برای زنان خودمان هم نتوانستیم شخصیتی مثل حضرت زهرا (س) را ایجاد کنیم ، ارتباطات وقتی از چهارچوب شرع خارج شده باشد جامعه دچار بحران می شود.
زنان جامعه امروز ما نیازمند الگوگیری از حضرت زهرا (س) هستند/ ارتباطات وقتی از چهارچوب شرع خارج شده باشد جامعه دچار بحران می شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرشته روح افزا پژوهشگر و محقق حوزه زنان و خانواده پیش از ظهر امروز در همایش دختران حاج قاسم که در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد اظهار کرد: دختران حاج قاسم قبل از اینکه دختران حاج قاسم باشند دختران حضرت زهرا (س) بوده و از ایشان الگو می گیرند.

وی با اشاره به اینکه جامعه فعلی ما بیشتر از جامعه زمان پیامبر(ص) به حضرت زهرا (س) نیاز دارند تصریح کرد: قرار نیست اجدادمان را عوض کنیم ما باید بتوانیم رفتار خودمان را عوض کنیم .

روح افزا بیان داشت: متاسفانه دنیا به سمت و سویی خرابی پیش رفته است و به گونه ای شده که از شخصیت زن چیزی نگه نداشته اند، زنان را در برخی از جوامع به قدری خار و ذلیل کرده اند که از آن چیزی باقی نمانده است.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه در برخی جوامع حقوق زن به گونه ای شده است که آنچنان مورد تعرض قرار گرفته که عکس یک زن را روی غذای سگ و گربه می اندازند .

روح افزا با بیان اینکه زنان جامعه امروز ما نیازمند وجود پاک و مطهر حضرت زهرا (س) است گفت: زنان دچار آشفتگی شده اند و هدف و راه خود را گم کرده با هر شیوه ای از زنان استفاده می کنند و اسم آن را می گذارند آزادی در حالی که زن تبدیل به ابزار شده که هر کاری را بکند که مورد محبت قرار گیرد.

وی با اذعان بر اینکه طبق آمارهای سازمان ملل آمار ازدواج بشدت پایین آمده است اظهار کرد: متاسفانه طلاق عاطفی شکل گرفته، سن ازدواج بالا رفته، اختلاف خانوادگی به اوج خود رسیده و راه کنترلی برای آن نمی یابند.

روح افزا با بیان اینکه ما برای زنان خودمان هم نتوانستیم شخصیتی مثل حضرت زهرا (س) را ایجاد کنیم گفت: ارتباطات وقتی از چهارچوب شرع خارج شده باشد جامعه دچار بحران می شود، بسیاری از زنان هستند که آغوش گرم مادری را کنار گذاشته اند و راهی برای نجات نیست مگر اینکه به عفت زهرای فاطمه اقتدا کنیم چراکه همه وجود ایشان ایثار و گذشت بود طوری که هم خودش و همه بچه هایش شهید شدند.

وی با بیان اینکه اکثریت زوج های آمریکایی ازدواج نکرده به سر می برند تشریح کرد: محبت و عشق در بین مردم گم شده است و به خاطر ظاهر پیش می روند.

روح افزا با تاکید بر اینکه زنی که نتواند عاشق باشد نمی تواند عشق را  به خانواده تزریق و فرزند را تربیت کند گفت: زندگی امنیت دارد که در آن الگو گیری از ائمه باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر حاج قاسم گذشت کرد به خاطر این بود که این درس را از ائمه یاد گرفت و ما نیز به تبعیت از ایشان باید الگو خودمان را ائمه اطهار قرار دهیم تا بتوانیم جامعه خود را پاک نگه داریم.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۰۲:۳۹

5 Jan 2022