۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۴۹۵۴۲
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری:

ارز 4200 تومانی در بودجه آینده هدفمند می‌شود/ یارانه سهم افراد نیازمند در سال 1401

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: ارز 4 هزار و 200 تومانی که برای کالاهای اساسی اختصاص پیدا می‌کرد در بودجه سال آینده حذف نمی‌شود، بلکه هدفمند می‌شود.
ارز 4200 تومانی در بودجه آینده هدفمند می‌شود/ یارانه سهم افراد نیازمند در سال 1401
علی شهریارپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ارز 4 هزار و 200 تومانی که برای کالاهای اساسی اختصاص پیدا می‌کرد در بودجه سال آینده حذف نمی‌شود، بلکه هدفمند می‌شود.

وی افزود: قبلا یارانه به کالا تعلق می‌گرفت ولی در بودجه سال 1401 قرار است به افراد نیازمند پرداخت شود، این در حالی است که یارانه به نهاده‌های دامی هم پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پیش از این یارانه به دارو پرداخت می‌شد، این دارو قبل از اینکه وارد بازار شود و در اختیار مردم قرار گیرد مشمول یارانه می‌شد اما ممکن بود از مجرای غیرقانونی توزیع و به دست مصرف کننده نرسد یا مابه‌التفاوت آن شامل حال بیماران نشود.

شهریارپور عنوان کرد: در حال حاضر پیش‌بینی شده است تا یارانه‌ای که پیش از این به کالاهایی مثل دارو تعلق می‌گرفت به خود افراد پرداخت شود.

وی خاطرنشان کرد: هدفی که از پرداخت یارانه دنبال می‌شد این است که به گروه‌های آسیب‌پذیر فشار وارد نشود، این گروه‌ها ممکن است بیماران، اقشار کم درآمد، افرادی که افزایش قیمت فراورده‌های نفتی بر روی آن‌ها تاثیر بیشتری داشته باشد و... باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: پرداخت یارانه باید ساماندهی شود تا به افرادی تعلق گیرد که واقعا شرایط سختی دارند، اگر پرداخت یارانه بتواند شرایط سخت افراد آسیب پذیر را کمتر کند به هدف اصلی پرداخت آن دست پیدا کرده‌ایم.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۴۸:۴۱

5 Jan 2022