۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۴۹۵۳۶
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع):

سردار سپهبد شهید سلیمانی امتی ترین و ملتی فرد بود/ با شهادت حاج قاسم وحدت در جامعه اسلامی افزایش یافت

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن در محاسبات خود دچار اشتباه شد و با ترور و به شهادت رساندن حاج قاسم وحدت را در جامعه افزایش داد.
سردار سپهبد شهید سلیمانی امتی ترین و ملتی فرد بود/ با شهادت حاج قاسم وحدت در جامعه اسلامی افزایش یافت
به گزارش جهانبین نیوز ، سردار محمد علی اکبری صبح چهارشنبه در همایش حاج قاسم، لشگر زهرایی‌ها، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی تمام ادیان و مذاهب را برای نابودی داعش به خط کرد و این مسئله نه تنها اسلام بلکه تمام جهان و ادیان را از وجود داعش نجات داد.
 
وی با بیان اینکه تمام ادیان مدیون حاج قاسم است، سردار سلیمانی امتی و ملتی ترین فرد است تصریح کرد:حاج قاسم متعلق به هیچ جناح و گروهی نیست.
 
سردار اکبری با بیان اینکه حاج قاسم به دعوت رسمی دولت عراق وارد بغداد شد و توسط کشور ثالث به دستور ریاست جمهور آمریکا ترور شد بیان داشت: این مسئله قابل پیگرد حقوقی و قانونی است.
 
وی خاطر نشان کرد:  داعش ایجاد شد تا رعب و وحشت از اسلام را در دنیا ایجاد کند، برای مقابله با اسلام ناب محمدی آمده بود.
 
سردار اکبری با بیان اینکه حواشی و اعتراضات در خصوص گرانی بنزین در سال 98 موجب از بین رفتن وحدت در جامعه شده بود اذعان داشت: دشمن در محاسبات خود دچار اشتباه شد و با ترور و به شهادت رساندن حاج قاسم وحدت را در جامعه افزایش داد.
 
وی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم وحدت را در جهان اسلام و ایران به وجود آورد، تصریح کرد: ولایتمداری، اخلاص، مقابله با دشمن و توجه به ضعفا ارکان مکتب حاج قاسم است.
 
سردار اکبری در پایان خاطر نشان کرد: مردم‌داری، مردم یاری و مردم نوازی را ویژگی های دیگر حاج قاسم دانست و ادامه داد: از سردار سلیمانی باید الگو بگیریم و به عنوان راه زندگی ادامه دهیم. 
 
انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۴۳:۵۳

5 Jan 2022