۰
plusresetminus
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردل گفت: عدم اجرای قانون انتزاع موجب اخلال در بازار در زمان کمبود کالاها می‌شد و جهاد کشاورزی و صمت پاسخ‌گوی مشکل به وجود آمده نبودند که با واگذاری تمام اختیارات از مزرعه تا سفره به جهاد کشاورزی، زنجیره تولید تا سفره با یک فرمانده واحد کار خود را پیش می‌برد و باعث ایجاد آرامش در بازار خواهد شد‌.
اجرای قانون انتزاع از سوی جهاد کشاورزی آرامش را به بازار باز می‌گرداند/با همکاری زیرمجموعه‌ها و اصناف عرضه کالاهای اساسی مطلوب می‌شود
به سعید خسروی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردل، در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ از اجرای طرح نظارت و پایش تولید و عرضه کالاهای اساسی کشاورزی در شهرستان اردل، خبر داد.

وی تصریح کرد: حفظ امنیت غذایی مردم بر عهده جهاد کشاورزی بوده و هست اما بازاررسانی و نظارت بر توزیع که پیش از این به دلیل عدم اجرای قانون انتزاع در سال ۹۳ و لغو این قانون در سال ۹۸، برعهده وزارت صمت بود از ابتدای دولت سیزدهم رسما به جهاد کشاورزی واگذار شده است.

خسروی بیان کرد: عدم اجرای قانون انتزاع موجب اخلال در بازار در زمان کمبود کالاها می‌شد و جهاد کشاورزی و صمت پاسخ‌گوی مشکل به وجود آمده نبودند که با واگذاری تمام اختیارات از مزرعه تا سفره به جهاد کشاورزی، زنجیره تولید تا سفره با یک فرمانده واحد کار خود را پیش می‌برد و باعث ایجاد آرامش در بازار خواهد شد‌.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردل اضافه کرد: با همکاری همه زیر مجموعه‌ها و اصناف می‌توانیم آرامش مطلوبی در بازار کالاهای اساسی ایجاد کنیم و غذای سالم با قیمت مناسب به دست مصرف‌کننده برسد‌.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردل ادامه داد: در راستای اجرای برنامه‌های تنظیم بازار، گشت مشترک نظارت بر قیمت‌ها در شهرستان متشکل از کارشناسان واحد تنظیم بازار مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اردل، کارشناسان اداره تعزیرات حکومتی شهرستان و کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان از خواربارفروشی‌ها، میوه‌فروشی‌ها، سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌ها و سایر مغازه‌ها در سطح  شهرستان اردل  بازدید و قیمت‌ها رصد می‌شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۴۸:۴۵

5 Jan 2022