۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۴۹۵۳۴
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لردگان خبر داد

پلمب 3 پاتوق تهيه و توزيع موادمخدر در لردگان

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لردگان از پلمب سه پاتوق تهيه و توزيع مواد مخدر در اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعي پليس شهرستان خبر داد.
پلمب 3 پاتوق تهيه و توزيع موادمخدر در لردگان
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ علي تابش فرد  فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لردگان اظهار کرد: درپی گزارشات مردمی مبنی‌بر پاتوق شدن چند مغازه واقع در پل قرح بخش فلارد برای تهيه و توزيع موادمخدر و معتادان، موضوع در دستور كار تيمی از مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پليس مبارزه با مواد مخدر پس از يک سری تحقيقات گسترده ميدانی سه مغازه را که پاتوق فروشندگان موادمخدر و معتادان شده بود شناسايی و پس از اطمينان از صحت موضوع وارد عمل شدند.

تابش فرد اظهار داشت: در اين طرح که با همکاری تمامی رده‌های عملياتی اين فرماندهی همراه بود مقدار 653 گرم موادمخدر از نوع ترياک و شيره و 49 گرم انواع قرص (ترامادول و متادون) کشف و سه نفر دستگير و سه مغازه پلمب شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان لردگان خاطرنشان کرد: پليس با تشديد اقدامات كنترلی و نظارتی خود درصدد کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی است لذا شهروندان می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طريق تلفن 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۰۸:۵۴:۰۵

5 Jan 2022