۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۴۹۵۲۲
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

پیام شهدا را دریابیم تا جامعه زنده نگه داشته شود

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: شهدا با خود پیام دارند، باید پیام آن‌ها را دریابیم تا جامعه و زندگی خود را زنده نگه داریم.
پیام شهدا را دریابیم تا جامعه زنده نگه داشته شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در آیین استقبال از شهدای گمنام در شهرکرد، اظهار کرد: امروز مردم شهر توفیق پیدا کردند تا در محضر شهدای گمنام باشند.
 
وی با اشاره به اینکه شهدا آمده‌اند تا دل‌ها را بار دیگر شهدایی کنند، افزود: شهدای گمنام در ایامی وارد چهارمحال و بختیاری شدند که با شهادت فرمانده دلیر و عزیز قهرمان سردار شهید قاسم سلیمانی و همچنین ایام فاطمیه، مصادف است.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همزمانی ورود شهدای گمنام به استان با ایام فاطمیه این پیام را به دنبال دارد که این شهیدان همچون حضرت فاطمه الزهرا (س) به دنبال نام و نشان نیستند و به مردم یاد دهند که هر کس در پی بزرگ کردن خود نباشد از سوی خدا بزرگ می‌شود.
 
نکونام عنوان کرد: مردم از شهدا تبرک می‌جویند و این همان تحول و اثری است که شهیدان بر دل‌های آن‌ها ایجاد کرده‌اند.
 
وی تاکید کرد: مراقب باشیم این مراسم‌ها تشریفات نباشد و فقط به ظواهر توجه نکنیم بلکه لازم است بین خود و شهدا پیوند ایجاد کنیم، چراکه شهادت آنان برای ارزش‌های دین، انقلاب اسلامی، مکتب مهدوی و حاکم شدن دین خدا بر روی زمین بود.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مبادا در مجموعه‌ای که کار یا زندگی می‌کنیم فساد رخنه کند، خود را شهدایی بدانیم ولی بی تفاوت باشیم و مبادا انقلاب، امام، رهبر معظم انقلاب، راه‌های ارزش‌های انسانی و... زیر سوال برود و ما به آن توجه نداشته باشیم.
 
نکونام با بیان اینکه شهدا می‌خواهند به ما بگویند غیرت دینی داشته باشید اضافه کرد: شهدا با خود پیام دارند، باید پیام آن‌ها را دریابیم تا جامعه و زندگی خود را زنده نگه داریم.
 
وی بیان کرد: آمدن شهدا جامعه را زنده و پویا می‌کند به شرط آنکه پیام آن‌ها را بگیریم، شهدا از سوی خدا روزی می‌گیرند و به جامعه روزی می‌دهند، ایشان ره‌گشا برای هدایت انسان‌ها هستند.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۳۰:۲۴

4 Jan 2022