۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲
کد مطلب : ۴۹۵۱۹
آیین مهر سردار؛

166 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند چهارمحال و بختیاری اهدا شد

هم‌زمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، 166 دستگاه تبلت با مشارکت بانک ملی و آموزش و پرورش تهیه و میان دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع شد.
166 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند چهارمحال و بختیاری اهدا شد
به گزارش جهانبین نیوز ، جاسم محمدی فارسانی با تسلیت فرا رسیدن ایام دهه فاطمیه و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: امروز حاج قاسم سلیمانی نماد رشادت، شهادت، اعتماد به نفس و رمز استقامت و پیروزی در منطقه است.
 
وی افزود: سردار سلیمانی یک نمونه برجسته از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی(ره) است که امروز به برکت خون ایشان و شهدای مدافع حرم امنیت در منطقه ایجاد شده است.
 
مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه با اشاره به حمایت این نهاد از 13 هزار و 500 دانش‌آموز استان گفت: تاکنون بیش از 1450 دستگاه تبلت، 310 دستگاه لپ‌تاپ و 20 دستگاه گوشی هوشمند میان دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند فاقد هر گونه لوازم الکترونیکی هوشمند با هزینه 9 میلیارد تومان توزیع شده است.
 
محمدی با اشاره به حمایت این نهاد از ۹۶۴ دانشجو و طلبه ادامه داد: دانشجویان تحت حمایت علاوه‌بر دریافت کمک‌هزینه شهریه می‌توانند در هر مقطع تحصیلی(کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا) از تسهیلات حمایتی این نهاد تا سقف ۲۰ میلیون تومان از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت بهره‌مند شوند.
 
وی با اشاره به موفقیت دانش‌آموزان تحت حمایت در کنکور امسال اضافه کرد: یکی از دانش‌آموزان تحت حمایت در رشته پزشکی، ۷ نفر در دانشگاه فرهنگیان، یک نفر در رشته حقوق، یک نفر رشته پرستاری و یک نفر نیز در رشته فوریت‌های پزشکی در دانشگاه‌های سراسری پذیرفته شده‌اند.
 
انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۲۲:۲۲:۵۷

3 Jan 2022