۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸
کد مطلب : ۴۹۵۱۸
استاندار چهارمحال و بختیاری:

پیگیر پیوند بین دانشگاه و مدیریت اجرایی استان هستیم

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با ورود دانشگاهیان به موارد ذکر شده می‌توانیم پیوندی بین دانشگاه و مدیریت اجرایی استان ایجاد کنیم، این مسئله بسیار مهم است و در دستور کار قرار دارد.
پیگیر پیوند بین دانشگاه و مدیریت اجرایی استان هستیم
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین تکریم و معارفه ریاست دانشگاه شهرکرد، اظهار کرد: پیوند بین دانشگاه و صنعت، پیوند بین مردم و نظام و ورود دانشگاه به فناوری و تکنولوژی‌های نوین ازجمله خواسته‌ها از مجموعه دانشگاهیان است.
 
وی افزود: با ورود دانشگاهیان به موارد ذکر شده می‌توانیم پیوندی بین دانشگاه و مدیریت اجرایی استان چهارمحال و بختیاری ایجاد کنیم، این مسئله بسیار مهم است و در دستور کار قرار دارد.
 
همچنین یاسر پیرعلی سرپرست دانشگاه شهرکرد نیز در این آیین با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات نیازمند روحیه دهه 60 هستیم، اظهار کرد: مهم‌ترین اولویت در چهارمحال و بختیاری ایجاد شغل است و باید از مسیر مراکز رشد و فناوری این مشکل استان رفع شود.
 
وی افزود: اگر قرار است انتصابی ایجاد شود باید با نگاه انجام صحیح کار صورت گیرد، کارها باید جهادی انجام شود و قرار نیست هیچ شأنی از جایگاه ریسات دانشگاه شهرکرد کسب کنم.
 
سرپرست دانشگاه شهرکرد ادامه داد: دانشگاه مرجع و جامعه‌محور است که باید به رفع مشکلات کمک کند.
پیرعلی عنوان کرد: همه واحدها، املاک و مستغلات وابسته به دانشگاه شهرکرد باید برای آن پول‌زا، درآمدزا و... باشد.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۲۱:۲۰:۱۹

3 Jan 2022