۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۴۹۵۱۳
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع):

دشمنان امروز از تصوير و ترويج مکتب «حاج قاسم» مي‌ترسند

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) گفت: امروز وقتي مردم و دوستداران سردار دلها در تمامي نقاط جهان در فضاي مجازي اقدام به انتشار عکس ها و کليپ هايي از اين شهيد بزرگ مي کنند دشمن از اين حرکت نيز ترس و وحشت دارد ...
دشمنان امروز از تصوير و ترويج مکتب «حاج قاسم» مي‌ترسند
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) در دومين سالگرد شهادت شهيد سليماني و يادواره شهداي روستاي چنار محمودي از شهرستان لردگان گفت: شهيد سليماني الگوي عملي ولايت پذيري است.

 سردار محمد علي اکبري در جمع مردم روستاي چنار محمودي با اشاره به مجاهدت شهدا و هدف شهدا گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس پرورده مکتب خميني کبير بودند که هيچ گاه در مقابل ظلم سکوت نکردند ونمي کنند و هر جايي که صداي مظلومي شنيده شود حضور مي يابند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) افزود: کمک به مظلوم و ايستادگي در برابر استکبار و ظالم باعت شد که جبهه مقاومت در منظقه تشکيل شود و سردار سرافراز سپاه اسلام سردار شهيد سليماني به عنوان فرمانده محور مقاومت در برابر دشمنان خون آشام بايستد.

يادگار دفاع مقدس ادامه داد: استکبار جهاني بخاطر منافع اقتصادي خود سعي در اغتشاش و نا آرامي منطقه دارد تا بتواند با فروش تسليحات خود و کنترل کشورهاي ثروتمند منطقه به منافع اقتصادي خود دست يابد و نگذارد دفاع از مظلوم در بين ملت ها و به خصوص مسلمانان شکل بگيرد .

سردار اکبري با اشاره به قدرت نفوذ سردار سليماني در جهان و به خصوص منطقه گفت: سردار سليماني با مديريت محور مقاومت بسياري از توطئه ها و ترورهاي رژيم صهيونيستي را خنثي و با تقويت اين محور نفوذ استکبار براي توطئه و اختلاف بين مسلمانان را کم کرد.

وي افزود: جنگ با داعش اوج مبارزه محور مقاوت و به خصوص سردار سليماني بود، در حالي که اتاق فکر محور عبري، عربي و غربي با ميلياردها دلار هزينه در صدد تحولات گسترده در منطقه خاورميانه بود اما تدبير سيدالشهدا محور مقاومت و همرزمان وي در سوريه و عراق باعث شد داعشي که ساخته غرب بود به زباله دان تاريخ بپيوندد. 

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع)، استان چهارمحال و بختياري در ادامه بيان داشت: داعش آمده بود که تمام منطقه را تصرف کند، غرب روي داعش مامور شده بود تا محور مقاومت را از بين ببرد و اهداف و برنامه هاي غرب را در غرب آسيا طراحي و عملياتي کند اما تدابير مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي) و فرماندهي شهيد سپهبد سليماني تمام سران دولت هاي تروريست پرور جهان به خصوص آمريکا و متحدينش را غافلگير کرد.

وي در پايان تاکيد کرد: امروز وقتي مردم و دوستداران سردار دلها در تمامي نقاط جهان در فضاي مجازي اقدام به انتشار عکس ها و کليپ هايي از اين شهيد بزرگ مي کنند دشمن از اين حرکت نيز ترس و وحشت دارد به گونه اي که در شبکه هاي ضد اجتماعي شاهد مسدود شدن اکانت ها و پيج هاي عاشقان سردار دلها هستيم و اين نشان مي دهد دشمن از عکس سردار هم مي ترسد.

انتهاي پيام/630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۱۳:۰۲

3 Jan 2022