۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۴۹۵۱۲
استاندار چهارمحال و بختیاری:

آمریکا و صهیونیست‌ها هزینه‌ زیادی برای شهادت حاج قاسم پرداختند/ شهید سلیمانی امنیت مرزهای کشور را ارتقا داد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: آمریکا و صهیونیست ها هزینه بسیار پرداخت کردند اماهنوز جواب آن ها مانده است.
آمریکا و صهیونیست‌ها هزینه‌ زیادی برای شهادت حاج قاسم پرداختند/ شهید سلیمانی امنیت مرزهای کشور را ارتقا داد
به گزارش جهانبین نیوز؛  غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: در سالروز شهادت مرد بزرگ سپهبد حاج قاسم قرار داریم و اگر شرایط مناسب بود و موضوع کرونا نبود شاهد حضور افراد بیشتری در این جمع بودیم.

وی تصریح کرد: مغزهای الکلی و بیماری زعمشان این بود که با شهادت،  سردار شهید سلیمانی را حذف می کنند، غافل از اینکه مکتب شهید سلیمانی تجلی مکتب عاشورایی است.

حیدری ادامه داد: اگر معاندین توانستند مکتب عاشورا را حذف کنند می توانند مکتب سلیمانی را هم حذف کنند.

وی با بیان اینکه تصور آمریکا بر این بود با فشار حداکثری به هدف خود دست می یابد گفت: دشمن گمان می کرد حاج قاسم را به عنوان آخرین مرحله براندازی به شهادت رساند و به دنبال قطع قوی ترین رشته مردم و نظام بوده،  آشوب‌ها در ایران، آمریکا را به طمع انداخت.

حیدری خاطر نشان کرد: دشمن فکر می کرد با حذف شهید سلیمانی به اهداف خود می رسد، اما سیلی بر صورت بدخواهان دشمن را غافلگیر کرد، اولین اقدام پاسخ در عین الاسد بود.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و صهیونیست ها هزینه بسیار پرداخت کردند اماهنوز جواب آن ها مانده است گفت: فرار مذبوحانه آمریکایی ها از افغانستان اولین گام برای خروج آن ها از منطقه است، اوضاع یمن بعد از شهاد سردار سلیمانی به نفع انصارالله چرخید و امریکا  از تصاحب یک ماهه یمن نا امید شد.

حیدری تشریح کرد: آمریکا مثل زلزله شاهد ضربه خوردن است، آرامش در جبهه سوریه، ضربه دیگری بود که علی رغم تلاش های آن ها رخ داد، چهارمین گام بلندی که لرزه بر اندام آمریکایی ها انداخت، پیروزی فلسطینیان از غزه بود .

وی ادامه داد: علی رغم تلاش محور عبری، عربی، غربی که برای ایجاد شکاف بین مردم لبنان داشته ، شاهد آرامش در این کشور هستیم .

حیدری اذعان داشت: گام بعدی در آسیب به قاتلان شهید سلیمانی ایستادگی مردم عراق برای خروج نظامیان آمریکا است.

وی بیان داشت: به لطف خدا و به برکت وحدت و انسجام گروه های مقاومت شاهد استیصال آمریکایی هستیم، حاج قاسم کسی بود که برای فرامین نظامی آمریکا ارزش قائل نبود و بصورت همزمان بر استراتژیک و تاکتیک در میدان نبرد تسلط نداشت، ایشان اتاق عملیات مشترک ۶ ارتش بزرگ را تشکیل شد که پس از جنگ جهانی دوم بی نظیر بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: حاج قاسم مرزهای امنیتی کشور را ارتقا و حوزه تمدنی آن را افزایش داد، سنگ را از دستان مبارزان فلسطینی خارج و آن ها را با موشک های نقطه زن مجهز کرد.

حیدری اظهار کرد: سلیمانی به جای سلسله مراتب در دل ها حکمرانی کرد و رمز پیروزی ایشان همین بود ، ایشان با جنگ پیش دستانه داعش را قبل از حمله به ایران نابود کرد و شکست داد.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی خود پیشاپیش سربازان بود و مکتبش همچنان در صحنه جاریست، ایشان اخلاق مدار بود و توصیه اش به جوانان حفظ وحدت و همدلی می باشد، چراکه خباثت و دشمنی دشمن پایان ناپذیر است.

حیدری بیان داشت: دشمن به دنبال ضربه زدن به دولت انقلابی و مردمی است تا نگذارد گام های بلندی برای حل مشکلات بردارد، منکر وجود مشکلات نیستیم اما برای رفع آن ها به فرصت نیاز است، دشمن ابتدا با مطالبات صنفی پیش می آید و آن را به مطالبات سیاسی تبدیل می کند تا بگویید دولت ایران نا کارآمد است و باید مغزهای الکلی و ناسالم روی کار آید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۳۷:۲۶

3 Jan 2022