۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۴۹۵۰۸
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد

تداوم بارش‌ها تا ظهر امروز/ دمای هوا از سه‌شنبه کاهش می‌یابد

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برای شرق استان مانند بن، سامان، بروجن و شهرکرد بارش‌های پراکنده تا ظهر امروز پیش‌بینی می‌شود گفت: برای بعد‌ازظهر امروز، سه‌شنبه و چهارشنبه بارش‌های پراکنده را در نقاط مختلف استان به‌ویژه در ارتفاعات شاهد خواهیم بود.
تداوم بارش‌ها تا ظهر امروز/ دمای هوا از سه‌شنبه کاهش می‌یابد
مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: بارش‌ها در غرب استان تا ظهر امروز همچنان ادامه دارد.
 
وی با اشاره به اینکه برای شرق استان مانند بن، سامان، بروجن و شهرکرد بارش‌های پراکنده تا ظهر امروز پیش‌بینی می‌شود تصریح کرد: برای بعد‌ازظهر امروز، سه‌شنبه و چهارشنبه بارش‌های پراکنده را در نقاط مختلف استان به‌ویژه در ارتفاعات شاهد خواهیم بود.
 
چراغ‌پور یادآور شد: بارش موثر دیگری تا روز پنج‌شنبه در سطح استان نداریم و بارش‌ها به‌صورت پراکنده هستند.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای صبح روز پنج‌شنبه این سیستم به‌طور کلی از سطح استان خارج می‌شود اضافه کرد: کاهش محسوس دما از سه‌شنبه تا پایان هفته دور از انتظار نیست.
 
وی افزود: در طول 24 ساعت گذشته سردترین ایستگاه استان بروجن با حداقل دمای منفی 6 و ایستگاه ایل‌بگی با حداکثر دمای 9 درجه سانتی‌گراد به‌عنوان گرم‌ترین ایستگاه استان معرفی شدند.
 
چراغ‌پور بیشترین بارش‌ها در طول 24 ساعت گذشته را برای جنوب چهارمحال و بختیاری، برآورد کرد و ادامه داد: در ایستگاه مال‌خلیفه بارش 28 میلی‌متر و در لردگان 16 سانتی‌متر برف به ثبت رسیده است، اکثر بارش‌ها هم در این مدت به‌صورت برف بر زمین نشسته است.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: دمای فعلی شهرکرد پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت هشت درجه سانتی‌گراد کاهش داشته است، رطوبت 97 درصد و دید افقی تا 200 متر کاهش یافته است.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۲۲:۲۱

3 Jan 2022