۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲
کد مطلب : ۴۹۵۰۷
​فرمانده سپاه ناحيه لردگان؛

شهيد سليماني محصول مکتب انقلاب اسلامي است

​فرمانده سپاه ناحيه لردگان گفت: شهيد حاج قاسم سليماني محصول مکتب انقلاب اسلامي و مرد روزهاي سخت و محبوب قلب ملت بزرگ مومن و انقلابي ايران و مردم مسلمان و آزاده دنيا بود که در سالهاي خدمت و حضور در جبهه هاي مقاومت، جهاد، ايثار و شهادت به اسلام و نظام اسلامي عزت وافتخار هديه کرد.
شهيد سليماني محصول مکتب انقلاب اسلامي است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ ۱۳ دي ماه ۱۴۰۰ دومين سالگرد شهادت حاج قاسم سليماني است، سردار دلها که تا ابد در قلب مردم ايران جاودان است در همين راستا سرهنگ پاسدار عباس رحيمي فرمانده سپاه ناحيه لردگان ضمن شهادت سيدالشهدا محور مقاومت سپهبد شهيد سردار حاج قاسم سليماني گفت: شهيد حاج قاسم سليماني محصول مکتب انقلاب اسلامي  و  مرد روزهاي سخت و محبوب قلب ملت بزرگ مومن و انقلابي ايران و مردم مسلمان و آزاده دنيا بود که در سالهاي خدمت و حضور در جبهه هاي مقاومت، جهاد، ايثار و شهادت به اسلام و نظام اسلامي عزت وافتخار هديه کرد.

وي افزود: شهادت سردارسپهبد حاج قاسم سليماني و همرزمانش توسط آمريکاي جنايتکارو تروريست نه تنها نقشه ها و نيات شوم استکبار را براي  جهان اسلام آشکارتر کرد بلکه همبستگي، اتحاد و مقاومت مسلمانان جهان را تقويت نمود و استحکام بخشيد.

رحيمي در ادامه گفت: سردارشهيد حاج قاسم سليماني درجنگ ميان اسلام و کفر به مستکبران جهان نشان داد که هويت پوشالي آنها درهم شکستني است و با مجاهدت، ايثارو مقاومت جانانه مي توان برابر قدرت ها چيره شد و به آنها درسي داد که درآن نجات محرومان و مظلومان و نابودي ظلم و ستم و استبداد جنايتکاران نهفته است.

فرمانده سپاه ناحيه لردگان بيان داشت: دشمنان استکباري و در راس آنها سران آمريکايي و صهيونيستي با رقم زدن حوادث تروريستي و به شهادت رساندن سربازان رشيد اسلام فکرمي کنند که توانسته اند به اسلام وانقلاب ضربه وارد کنند و ابهت مسلمانان را درهم شکنند اما با اين اقدام نابودي و زوال خود را نزديک ترساختند.

وي تاکيد کرد: دشمنان اسلام و ايران ازسالهاي نخستين انقلاب تا کنون با ملت بزرگ ايران درجنگ بوده اند وانجام حوادث تروريستي و ترور شخصيت هاي محبوب و مورد وثوق مردم ازاهداف پليد آنها بوده که قابل پيش بيني است اما نمي دانند با عمليات تروريستي و شهادت نخبگان و نيروهاي جهادي و افراد خدمتگزاربه استحکام و عظمت ايران و ملت هميشه در صحنه افزوده مي شود.

رحيمي با اشاره با خصوصيات اخلاقي سردار دلها افزود: يکي از بارزترين خصوصيات اخلاقي شهيد سردارسليماني توجه به مستضعفان و ياري رساندن به آنها بود؛ محبوبيت اين سربازوطن به حدي بود که در مراسم تشيع پيکر او ميليون ها نفر از اقصي نقاط کشور شرکت کردند تا با سردار دلها که از جنس مردم و ذوب در ولايت بود خدافظي کنند.


فرمانده سپاه لردگان در پايان‌گفت: امروز همه مردم شهيد پرور شهرستان لردگان در تدارک برگزاري آيين دومين سالگرد شهادت فرمانده دلها حاج قاسم سليماني هستند، قطعا در ۱۳ دي ماه مراسم با شکوهي بياد سردار عزيز و محبوب ملت ايران در جاي جاي شهرستان ولايت مدار لردگان برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۱۳:۰۴

3 Jan 2022