۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۴۹۵۰۵
عضو شورای اسلامی شهرکرد:

ظرفیت خیرین برای خدمت به شهروندان به کار گرفته شود

مصطفی حیدری عضو مجمع خیرین سلامت استان و عضو شورای اسلامی شهرکرد گفت: در راستای خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان ظرفیت خیرین برای خدمت به شهروندان به کار گرفته شود.
ظرفیت خیرین برای خدمت به شهروندان به کار گرفته شود
به گزارش جهانبین نیوز ؛ مصطفی حیدری عضو شورای اسلامی شهرکرد و عضو مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری در دیدار با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهارداشت: بسیاری از افراد با وجود توانایی مالی، ممکن است در کارهای خیر مشارکت نداشته باشند اما خیرین و به ویژه نیک اندیشان حوزه سلامت همواره برای کمک به مردم پیشگام بوده‌اند.

وی با بیان اینکه شهرکرد از دیرباز مهد فرهیختگان و علمایی بوده که دغدغه خدمت‌رسانی به مردمی را داشته که با فرهنگ دین و آموزه‌های آسلام آشنا بوده‌اند، افزود: از مهم‌ترین وظایف دینی و شرعی در خصوص مباحث اجتماعی رفع مشکلات مردم و برنامه‌ریزی برای رفاه حال مردم و هزینه در این راه بوده است.

عضو شورای اسلامی شهرکرد و عضو مجمع خیرین سلامت استان بیان کرد: سابقه حضور خیرین در توسعه زیرساخت‌ها و کمک به مردم بی‌بضاعت برای دریافت خدمات درمان و سلامت سابقه‌ دیرینه در جامعه دارد و خیرین استان در همه ابعاد به ویژه در زمینه بهداشت، درمان و سلام .فعالیت خدمت‌رسانی کرده‌اند.

حیدری خاطرنشان کرد: در شرایطی هستیم که مردم دوران سختی را سپری می‌کنند و طی دو سال اخیر شاهد بروز وضعیتی خاص در جامعه به دلیل اپیدمی کرونا هستیم که این بیماری موجب شده هم سلامت جامعه تهدید شود و هم اقتصاد و معیشت بخش قابل توجهی از شهروندان آسیب ببیند.

وی  با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت هماهنگ با دانشگاه علوم پزشکی، در حال انجام وظایف محوله در مقابله با کرونا است، افزود: برای حمایت از خیرین سلامت می‌طلبد مسئولان اعلام آمادگی کنند و هرکجا نیاز است تعامل و همفکری شود تا بتوانیم از ظرفیت خیرین حوزه سلامت در راستای ارتقاء شاخص‌های سلامت و خدمت به شهروندان بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۱۳:۲۳

2 Jan 2022