:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> مکتب حاج قاسم باید در مدارس تدریس شود/ شهید سلیمانی در مردم یاری و مردم نوازی بی همتا بود | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۴۹۴۹۶
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهار محال و بختیاری؛

مکتب حاج قاسم باید در مدارس تدریس شود/ شهید سلیمانی در مردم یاری و مردم نوازی بی همتا بود

سردارعلی محمد اکبری گفت: حاج قاسم در بعد فروتنی ،مردم یاری و مردم نوازی بی همتا بود و در بین همگان از محبوبیت خاصی برخوردار بود،در بعد ایثار و از خودگذشتگی حاج قاسم فدای اسلام شد.
مکتب حاج قاسم باید در مدارس تدریس شود/ شهید سلیمانی در مردم یاری و مردم نوازی بی همتا بود
به گزارش جهانبین نیوز؛علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی ها شم (ع) استان چهار محال و بختیاری در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران استان به مناسبت دهه بصیرت و دومین سالگرد و ضمن گرامیداشت این ایام گفت: سپاه استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت ایام دهه بصیرت و دومین سالگرد سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیش از 800 عنوان برنامه را پیش بینی کرده است.

وی افزود: سال 1388 عده ای به بهانه تقلب در انتخابات و با هدف براندازی انقلاب اسلامی غریب به 7 ماه اغتشاشات را در کشور رقم زدند و ایام محرم در شب تاسوعا و عاشورا با رقص و پایکوبی باعث هتک حرمت ائمه اطهار و جریحه دار کردن قلب مردم شدند.

اکبری عنوان کرد: مردم در نهم دی ماه همان سال با راهپیمایی عظیم خود مشت محکمی را بر دهان آشوبگران و حامیان داخلی و خارجی آنها زدند و این دهه به عنوان دهه بصیرت نامگذاری شد.

وی با بیان اینکه روز 9 دی ماه یکی از نماد های انقلاب شکوهمند اسلامی است که این روز را هر ساله گرامی میداریم افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با صبر و حوصله ای که داشتند صف مخالفین و معاندین را از مردم جدا کردند و به مرور زمان این حق و حقانیت مردم مشخص شد و تعداد محدودی که ماندند از نخبگانی بودند که برای عناد خود ماندند و خودشان خواستند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان بیان کرد: در ارتباط با دومین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برنامه های متعددی در سطح استان چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است،شهید سلیمانی به عنوان مکتب شناخته شد و از پایه های اساسی این مکتب ولایت مداری بی نظیر این شهید بزرگوار بود.

وی افزود: حاج قاسم در همه ماموریت ها نظریات رهبری را بر نظریات خود ارجعیت می داد، حاج قاسم مومنی با اخلاص بود و در همه حال فقط از خداوند بلند مرتبه می ترسید ، مقاومت سرسختانه حاج قاسم در مقابل دشمن دیگر خصلت ایشان بود.

اکبری ادامه داد:حاج قاسم در بعد فروتنی ،مردم یاری و مردم نوازی بی همتا بود و در بین همگان از محبوبیت خاصی برخوردار بود،در بعد ایثار و از خودگذشتگی حاج قاسم فدای اسلام شد.



وی تصریح کرد: حاج قاسم متعلق به تمام ادیان و دنیا است ،مطالبی که از ادیان ها و مذهب های مختلف دنیا در مورد این شهید بزرگوار به گوش می رسد مطالبی است که تاکنون نشنیده ایم و این مایه افتخار برای ملت ایران است.

سردار اکبری بیان کرد: کار حاج قاسم نجات دنیا از شر گروه های تکفیری بود و مناطقی همچون پاکستان ، افغانستان ، عراق و سوریه را از وجود داعش پاک کرد.

امروز نام حاج قاسم و راه حاج قاسم تبدیل به مکتب شده است

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) افزود: امروز نام حاج قاسم و راه حاج قاسم تبدیل به مکتب شده و باید تلاش کنیم برای جوانان و نوجوانان در سال های متمادی این مکتب را تبیین کنیم.

اکبری ضمن بیان اینکه شهادت حاج قاسم موجب ایجاد وحدت بین دنیا شد گفت: در زمانی که ایشان به شهادت رسیدند همه در مراسم تشییع ایشان حضور پیدا کردند و خواهان انتقام خون حاج قاسم سلیمانی شدند ، حاج قاسم از قبل هم زمان ، هم نحوه و حتی محل دفن خود را مشخص کرده بود.

وی تاثیر گذاری شهادت حاج قاسم را بسیار بالا دانست و گفت اظهار کرد: حتی با به شهادت رسیدن حاج قاسم در سرزمین عراق تحولات منطقه ای و فتنه هایی که در این کشور رخ داده بود با تشییع جنازه پیکر این شهید بزرگوار آرام شد ، حضور پیکر مطهر این شهید بزرگوار در استان خوزستان ، در مشهد مقدس ، در قم ، تهران و در نهایت در کرمان یک تشییع جنازه بی نظیر بود، لذا تاثیر خون حاج قاسم بسیار بیشتر از زمان زنده بودن این شهید عزیز است.

اکبری بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی از فرماندهان قدر دفاع مقدس و فرمانده لشکر 41 ثارالله بود و در آن زمان در عملیات های مختلفی با رزمندگان تیپ 44 قمر بنی هاشم (ع) ارتباط داشت ، در جبهه مقاومت و در عملیات های مختلف منطقه حلب و تدمر به تحت امر و فرماندهی ایشان و همچنین در آزاد سازی شهر های شیعه نشین نبل و الزهرا ، زبر در منطقه خناصر حلب نیز با ایشان همکاری داشتم.

وی در پایان اضافه کرد: مردم داری و مردم یاری حاج قاسم در سیل و زلزله ، حضور مردم استان چهار محال و بختیاری در تشییع پیکر ایشان و برای اولین بار راه اندازی کاروان راهیان نور مقاومت توسط سپاه استان چهارمحال و بختیاری به شهر کرمان از مراودات و ارادت های رزمندگان سپاه استان و مردم استان ما به این شهید بزرگوار است.

اکبری گفت: در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی کمک های زیادی در استان اتفاق افتاد و فردا نیز قالب بر 12 هزار بسته معیشتی قالب بر 6 میلیارد تومان  و کمک مومنانه نیز توسط قرارگاه سازندگی در سطح استان توزیع می شود.

اکبری بیان کرد: مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب اسلام ، سیعه است و مکتب ائمه اطهار است ،حاج قاسم را باید در همه زمینه به عنوان الگو قرار دهیم و زندگیمان را به سبک زندگی خود و خانواده این شهید بزرگوار وفق دهیم.

وی قرآن و دین را از راه و روش این شهید بزگوار خواند و افزود: مکتب حاج قاسم باید در مدارس تدریس شود ، قطع یقین حاج قاسم هنوز برای ما شناخته شده نیست ، دشمن اورا خوب شناخته بود که برای ترور ایشان از هیچ راهی دریغ نکرد،برای برداشتن گام دوم انقلاب نیاز به تلاش است و باید حاج قاسم را به عنوان یک نماد و الگو معرفی کرد.

انتهای پیام/1030ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۰۳:۱۹

1 Jan 2022