۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۴۹۴۹۳
جهانبین نیوز گزارش می‌دهد؛

سرداری حاج قاسم بر قلب‌های مردم دنیا/ شهادت، سپهبد سلیمانی را تا همیشه جاودانه کرد

امروز با وجود آنکه دو سال از شهادت سردار سلیمانی می‌گذرد اما داغ ملت ایران تازه است، هنوز هم که هنوز است سخن گفتن درخصوص آن فاجعه اشک را بر گونه‌های ملت ایران سرازیر می‌کند، زمان می‌گذرد اما نقش سرداری که بر دل آن‌ها حک شده است از آن نخواهد رفت.
سرداری حاج قاسم بر قلب‌های مردم دنیا/ شهادت، سپهبد سلیمانی را تا همیشه جاودانه کرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ دو سال پیش سیزدهم دی‌ماه انتشار خبری نه‌تنها ایران که همه دنیا را در بهت فرو برد، ایران خشمگین و اندوهگین از طرفی عزادارسرداری بودند که در قلب‌هایشان جای داشت و از طرفی خواهان انتقام از بانیان این جنایت بودند.
 
امروز با وجود آنکه دو سال از شهادت سردار سلیمانی می‌گذرد اما داغ ملت ایران تازه است، هنوز هم که هنوز است سخن گفتن درخصوص آن فاجعه اشک را بر گونه‌های ملت ایران سرازیر می‌کند، همه ایرانیان مانند فردی هستند که برادر خود را از دست داده‌اند، زمان می‌گذرد اما نقش سرداری که بر دل آن‌ها حک شده است از آن نخواهد رفت.
 
ترامپ که در بین مردم ایران و دنیا قاتل سردار دل‌ها نام گرفته است، با ترور سپهبد سلیمانی بزرگ‌ترین خطای زندگیش را مرتکب شد و شاید زمانی که نقشه این جنایت را در سر می‌پروراند حتی به مخیله‌اش هم خطور نمی‌کرد که با این کار، سردار را به آن‌هایی که نمی‌شناختنش معرفی می‌کند و در قلب آنانی که شناختی از ایشان داشتند، ابدی می‌کند.
 
حاج قاسم به دنبال نام نبود، خشوع و تواضع از ویژگی‌های بارز ایشان است
 
سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ با اشاره به اینکه در قیامت عده‌ای به جایگاه شهدا غبطه می‌خورند اظهار کرد: از آنجایی که ما شیعه هستیم و به این موضوع اعتقاد داریم که قطعا طبقات بهشت و جهنم وجود دارد و برخی از صالحان همنشین پیامبر و ائمه اطهار خواهند بود، مطمئنا شهید سلیمانی هم یکی از این افراد است، ما در زمان حیات شهید سردار سلیمانی درخصوص معنویت، اخلاص و محبوبیت خدادادی این شهید این غبطه را داشتیم.
 
وی رفتارهای شهید سلیمانی را الگویی برای همه مردم دانست و بیان داشت: حاج قاسم به دنبال نام نبود و خشوع و تواضع از ویژگی‌های بارز ایشان است، شجاعت، مردم‌داری، مردم‌یاری و... ازجمله این خصیصه‌ها است.
 
وی اضافه کرد: سردار سلیمانی علاوه‌براینکه فردی نظامی بود، سیاست‌مدار بزرگ و بی‌نظیری هم بود، ایشان ارتباطات موثری با سران کشورهای مختلف دنیا داشت، بنا بر فرموده مقام معظم رهبری سردار سلیمانی یک مرد انقلابی بود و عمل انقلابی داشت و این در حالی است که امروز عده‌ای ادعای انقلابی بودن دارند ولی عمل انقلابی ندارند.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در تعبیر ویژگی‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همین یک کلمه کفایت می‌کند که مقام معظم رهبری فرمودند "حاج قاسم خود یک مکتب است" تاکید کرد: از آنجایی که مکتب یک پایه درس‌آموزی و یک دانشگاه است یعنی حاج قاسم خود نمونه کاملی بود که همچون دانشگاهی می‌توان در آن درس آموخت.
 
وی با اشاره به اینکه همه شهدا افضل هستند بیان داشت: تاثیر وجودی حاج قاسم سلیمانی از صدها برادر برای ما بیشتر است، چراکه تاثیر این شهید بزرگوار بر دنیا و کل ایران بود، رفتن حاج قاسم تاثیر جهانی داشت.
 
شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی وحدت و همبستگی ملت ایران را دوچندان کرد
 
یاسر پیرعلی سرپرست دانشگاه شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی موجب زنده شدن و بازگشت ما به آرمان‌های دفاع مقدس شد که آرام آرام در حال کم‌رنگ شدن بودند.
 
وی افزود: شهادت این سردار بزرگ در 13 دی 98 اتفاق تلخ و تکان‌دهنده‌ای بود و با توجه به اوضاع کشور درآن سال، شهادت حاج قاسم موجب اتحاد، وحدت و همبستگی چه در ایران و چه در میان کشورهای اسلامی شد.
 
سرپرست دانشگاه شهرکرد ادامه داد: ما باید در هفته مقاومت و ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برنامه‌هایی در شان نام و جایگاه این شهید بزرگوار برگزار نماییم و دانشگاه شهرکرد در تشریک مساعی با سایر دستگاه‌ها و دانشگاه‌ها، تمام امکانات خود را جهت برگزاری هرچه بهتر این برنامه‌ها در اختیار قرار خواهد داد.
 
به گزارش جهانبین نیوز؛ امروز که از آن سردار بزرگ می‌نویسیم یا سخن می‌گوییم به جرات می‌توان گفت سلیمانی یک قهرمان جهانیست که در دل همگان جای دارد و موید این کلام ترند کلیدواژه “#Hero” توسط میلیون‌ها کاربر توئیتر در دنیا است، که با این اقدام خود مشت محکمی بر دهان طراحان توطئه ترور ایشان زدند و منفور بودن قاتلان سردار دل‌ها را درقالب توئیت و در بستر توئیتر فریاد زدند.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۳۸:۱۴

1 Jan 2022