۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۴۹۴۸۸
دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری:

تنها چیزی که مایه خنثی‌سازی فتنه‌ها می‌شود بصیرت مردم است

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری گفت: آن جای که دشمن فکر می‌کنم به اهداف خود می‌رسد ولی فتنه‌هایش خنثی می‌شود، تنها چیزی که مایه خنثی‌سازی فتنه‌هایشان می‌شود بصیرت مردی است که کلید شکستن فتنه گران، فتنه‌ای که از هواپرستی و شهوت نشأت می‌گیرد.
تنها چیزی که مایه خنثی‌سازی فتنه‌ها می‌شود بصیرت مردم است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام ابوالفضل احمدی در مراسم گرامیداشت نهم دی‌ماه و سالگرد شهادت حاج قاسم در جمع مردم شهرستان فارسان گفت: عرض تسلیت دارم ایام سوگواری بانوی بصیرت وپرچمدار اسلام حضرت زهرا (س) و روز بصیرت و دفاع از میهن در آستانه شهادت علمدار مبارزه با استکبار، سردار دشمن‌شناس و دشمن‌ستیز که این تقارن بسیار پرمعنی و مفهوم می‌باشد.
 
وی افزود: اگر مسئله استقلال و آزادی مطرح می‌شود تمام این‌ها ابزاری است برای رسیدن به خلقت انسان و رسیدن انسان به رضای الهی، اگر حکومتی تشکیل می‌شود در راستای تربیت انسان و رسیدن به قله معرفتی برای انسان است.
 
احمدی خاطرنشان کرد: حاکمیت دو بال دارد حاکمیت دینی و حاکمیت اسلامی بدون این دو بال هیچ نظامی نمی‌تواند به آرمان‌هایش برسد و آرمان‌های نظام ما استقلال آزادی، عدالت، خودکفایی، خودباوری دشمن‌ستیزی و حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم است که اگر بخواهند به آرمان‌های خود برسند نیاز دارد که این دو بال همراه هم باشند و اگر هرکدام ضعیف عمل کنند مطمئناً رسیدن به آرمان با مشکل مواجه می شودیکی از بال‌های مهم مردم هستند که حرکت نظام اسلامی را به قله‌های خودکفایی و خودباوری می‌رسانند
 
حجت‌الاسلام احمدی اظهار داشت: اگر در پیشبرد اهداف همراهی مردم نباشد مطمئناً نقشه‌ها و ترفندهای دشمن ضربه‌های جدی به‌نظام وارد می‌کرد، این حرکت مردم موانعی هم دارد که یکی از موانع پیش روی نظام اسلامی ایجاد فتنه است دشمن در یک برنامه‌ریزی حساب‌شده 10 ساله می‌خواست نظام جمهوری اسلامی که برگرفته از مکتب فاطمی مکتب علوی‌ای و مکتب حسینی است را به انحراف بکشد و هوا را غبارآلود کند تا به اهداف پلید خود برسند.
 
وی در ادامه افزود: آنجا که دشمن فکر می‌کند به اهداف خود می‌رسد ولی فتنه‌هایش خنثی می‌شود، تنها چیزی که مایه خنثی‌سازی فتنه‌هایشان می‌شود بصیرت مردی است که کلید شکستن فتنه گران، فتنه‌ای که از هواپرستی و شهوت نشأت می‌گیرد.
 
احمدی بیان داشت: فتنه 88 یک فتنه سیاسی وامنیتی بود که عده‌ای قریب خورده در کنار بعضی معاند و آگاه که به‌عنوان سران فتنه بودند، سرانی که به‌عنوان سران تراز اول مملکت بودند به خاطر انقلاب زندان رفتند و شلاق خوردند و در این انقلاب مسئولیت‌های کلان داشتند و خواسته و ناخواسته وارد این بازی شدند زیرا با بال هوس پیش می‌رفتند و پست و مقام کورشان کرده بود.
 
دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر اظهار داشت: در تاریخ 9 دی دست خدا از آستین ملت نمایان شد سفره فتنه و فتنه گران و سردمداران را جمع کرد و تودهنی محکمی نیز به آن‌ها زد فتنه 88 اولین و آخرین فتنه نیست نخواهد بود بلکه فتنه‌ها رنگ عوض می‌کنند.
 
وی خاطرنشان شد: امروز برنامه تحریم جز برنامه‌های فتنه‌ای دشمن است باید مثل قبل هوشیار باشیم، حاج قاسم برای همه مردم خون دادند آن‌ها از سر بیچارگی و ترس حاج قاسم را به شهادت رساندند و انتقام سخت به‌جای خود پایدار است.

انتهای پیام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۸:۱۸:۲۵

21 Jan 2022