۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۴۹۴۸۵
خطیب نماز جمعه شهرکرد

شهید سلیمانی همه عمرش را در ستیز با دشمن خدا هزینه کرد/سردار سلیمانی پس از شهادت بیشتر معرفی و شکوفا شد

خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت:شهید سلیمانی همه عمرش را در ستیز با دشمن خدا هزینه کرد، حاج قاسم امروز بسیار متفاوت‌تر از دوران زندگانی‌اش است، با دشمنان احمق مواجهیم، ایمان، اهل‌بیت، حقیقت و ... این‌ها جزو دارایی‌های ما بود و امروز دست دشمن خالی است، نباید از دشمنان بهراسیم.
شهید سلیمانی همه عمرش را در ستیز با دشمن خدا هزینه کرد/سردار سلیمانی پس از شهادت بیشتر معرفی و شکوفا شد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با اشاره به اینکه تمامی امورات جهان به اذن خداوند انجام می‌شود، اظهار کرد: مومنان باید به معنای واقعی به این باور برسند، امروز اگر کسی در راستای گره‌گشایی و هدایت مردم به راه راست گام بر می‌دارد به اذن خداوند بوده و خداوند این افراد را مامور به این کار کرده است.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد شهید سلیمانی همه عمرش را در ستیز با دشمن خدا هزینه کرد و در نهایت محبوب خدا شد و خدا چنان برایش تلافی کرد و به راهش، قلمش و سخنانش برکت داد که بعد از شهادتش هم مردم سر سفره مکتبش می‌نشینند.

خطیب نمازجمعه شهرکرد با بیان اینکه در موضوع ترور و شهادت حاج قاسم، آمریکایی‌ها حماقت خود را نشان دادند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها خود را به‌عنوان مظهر تروریست در جهان معرفی کردند و رسوا شدند، حاج قاسم امروز بسیار متفاوت‌تر از دوران زندگانی‌اش است، با دشمنان احمق مواجهیم، ایمان، اهل‌بیت، حقیقت و ... این‌ها جزو دارایی‌های ما بود و امروز دست دشمن خالی است، نباید از دشمنان بهراسیم.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه در حال نزدیک شدن به ایام فاطمیه دوم هستیم، تصریح کرد: فاطمیه در واقع فرصت مغتنمی است که حضرت فاطمه‌زهرا(س) آن‌طور که هست شناخته شود، هر چه جلوتر می‌رویم کرامات این بانوی گرانقدر بیش‌تر شناخته می‌شود، این بانو خدمتی والایی به اسلام کرده است، ایشان حقیقت اسلام را در آن دوران در خطبه‌ها روشن کرد، نباید از واهمه عدم تاثیرگذاری سخن نگوییم، این سخنان در تاریخ ماندگار می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: ایام فاطیمه باید گرامی داشته شود، هر چه می‌توانیم برای فاطمیه هزینه کنیم تا حقانیت اهل‌بیت (ع) نمایان شود.

انتهای پیام/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۲۶:۱۸

31 Dec 2021