۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۴۹۴۷۲
عليرضا اسماعيلي کارشناس مسائل سياسي:

۹ دي پيوند عميق مردم با ولايت را نشان داد/ مکتب حاج قاسم‌ مکتب ولايت مداري بود

عليرضا اسماعيلي کارشناس سياسي گفت: اگر تدابير و رهنمودهاي رهبري نبود مشخص نبود چه بلايي بر سر اين مملکت مي آمد، اما مردم رهنمودهاي رهبري را فهميدند و فتنه گران را شناختند و اين نشان دهنده پيوند عميق ميان امت با ولايت بود.
۹ دي پيوند عميق مردم با ولايت را نشان داد/ مکتب حاج قاسم‌ مکتب ولايت مداري بود
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ عليرضا اسماعيلي کارشناس مسائل سياسي در مراسم بزرگداشت 9 دي در جمع مردم با بصيرت و ولايت مدار شهرستان لردگان  گفت: ۹ دي ماه روز بصيرت و تجديد ميثاق و بيعت امت با ولايت است. 

وي افزود: اگر امام جامعه اسلامي حاضر باشد و مردم هم مسلمان باشند ولي پيوندي بين امامت و امت وجود نداشته باشد جامعه اسلامي شکل نمي گيرد. 

اسماعيلي تصريح کرد: در عمليات حمله به بيت المقدس وقتي صدام با تمام تجهيزات نظامي خود به خرمشهر حمله کرد رزمندگان ما به خصوص شهيد جهان آرا با دستان خالي ۳۴ روز مقاومت کردند، چه اتفاقي افتاد که روياي فتح يک هفته اي صدام تبديل به دفاع مقدس ۸ ساله شد؟ صدام کجاي محاسبات خود اشتباه کرد؟ صدام محاسبه نکرده بود که از يک شهر کوچکي مثل لردگان در آن زمان کاروان پياده به سمت جبهه هاي نبرد حق بر عليه باطل حرکت مي کند اين ها همه نشان از پيوند بين امت با امامت بود که موجب شکست صدام در محاسباتش شد.

اين کارشناس سياسي اضهار داشت: از سال 1368 تا سال 1378 فتنه گران کار رسانه اي کردند و در کوي دانشگاه فتنه خود را طراحي کردند سپس ده سال ديگر کار کردند و در سال ۸۸ مجددا به بهانه تقلب در انتخابات به خيابانها آمدند و آشوب ها به پا کردند، عده اي فتنه گر معتقد بودند انقلاب را به لبه پرتگاه برديم و کار نظام تمام است اما در ۹ دي با حماسه مردم به شدت رسوا و شکست خوردند.

وي تاکيد کرد: چند روز قبل انتخابات رئيس جمهور آمريکا براي رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله خامنه اي نامه اي مي فرستد و مي گويد ما قدرت منطقه اي شما را مي پذيريم اما چند روز بعد از آن جريانات مي گويند نه مردم از نظام ناراضي هستند و بايد تحريم ها را به شدت افزايش دهيم، مهمترين قطعنامه بر عليه کشور ۱۹۲۹ است و مي گويند با وضع تحريم ها و قطعنامه هاي مختلف مردم را به خيابان ها بياوريد. 

اين کارشناس سياسي ادامه داد: اگر تدابير و رهنمودهاي رهبري نبود مشخص نبود چه بلايي بر سر اين مملکت مي آمد، اما مردم رهنمودهاي رهبري را فهميدند و فتنه گران را شناختند و اين نشان دهنده پيوند عميق ميان امت با ولايت بود.

اسماعيلي بيان داشت: دشمنان انقلاب صدها برنامه طراحي کردند، گفتند سال ۹۷ جمهوري اسلامي دهه فجر را نخواهند ديد با فتنه در آبان ۹۸ برنامه ريزي کردند اما در اين برنامه فتنه گرانه نيز به شدت شکست خوردند. 

اين کارشناس سياسي بيان داشت: رهبر معظم انقلاب وقتي حاج قاسم به شهادت رسيد فرمودند: حاج قاسم سليماني يک فرد نيست، بلکه يک مکتب و تفکر است.

وي با اشاره به ويژگي هاي مکتب حاج قاسم گفت: مکتب حاج قاسم يعني کار براي خدا بن بست ندارد؛ مکتب حاج قاسم فقط براي خدا کار مي کند و مکتب حاج قاسم  استقامت در راه حق است.

وي بيان داشت:  مردم داري، ولات مداري، دشمن شناسي و دشمت ستيزي، مجاهدت، ايثار و فداکاري از جمله ويژه گي هاي حاج قاسم سليماني بود.

انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۳۸:۱۴

30 Dec 2021