۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
کد مطلب : ۴۹۴۶۳
​فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لردگان؛

۹ دی حماسه ای بزرگ برای پشتیبانی از نظام اسلامی بود

سرهنگ رحیمی فرمانده سپاه لردگان، ۹ دی را حماسه بزرگ برای پشتیبانی از نظامی اسلامی دانست و گفت: مردم در این روز تاریخی به تمامی فتنه گران داخلی و توطئه‌گران خارجی فهماندند که همیشه بیدار و در صحنه‌اند.
۹ دی حماسه ای بزرگ برای پشتیبانی از نظام اسلامی بود
سرهنگ پاسدار عباس رحیمی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ با اشاره به حماسه ۹ دی گفت: تاریخ انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است.

وی افزود: مردم در ۹ دی به تمامی فتنه گران داخلی و توطئه‌گران خارجی فهماندند که همیشه بیدار و در صحنه‌اند و پاسدار واقعی میراث گران بهای بنیان گذار جمهوری اسلامی هستند.

رحیمی تصریح کرد: دوران غرور آفرین دفاع مقدس، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفت های هسته ای و دفاعی از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد است و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام شده اند، به طوری که فتنه‌ سال ۸۸ از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان نظام بود که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه ۹ دی نقش بر آب شد

فرمانده سپاه ناحیه لردگان اظهار داشت: دشمنان نظام بدانند كه امروز ملت ايران همان مردم زمان پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي و دوران دفاع مقدس بوده و آگاهانه و با تبعيت از رهبري انقلاب و دستاوردهاي آن پاسداري كرده و هرگز تن به ذلت در برابر زورگويي دشمن نمي دهد.

عباس رحیمی، با بیان اینکه ۹ دی ماه به فرموده‌ی رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است، یادآوری کرد: در ۹ دی مردم نشان دادند که همواره با بصیرت به وصایای امام راحل گوش می‌دهند که می‌فرمود «همواره پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد».

سرهنگ‌ رحیمی در پایان تاکید کرد: سپاه ناحیه لردگان از ۹ تا ۱۹ دی که دهه‌ی بصیرت است برنامه‌های متنوعی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌ها برگزار می‌کند.

انتهای پیام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۵۸:۳۸

30 Dec 2021