۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
کد مطلب : ۴۹۴۵۰
رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری خبر داد

ورود بیش از ۲۹۲ هزار فقره پرونده به مجموعه قضایی چهارمحال و بختیاری

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت:در سال ۹۹ جمع کل پرونده های قضایی این استان برابر با ۲۹۲ هزار و ۶۲۸ فقره بوده، با توجه به تعداد کم قضات سهم هر قاضی یک هزار و ۵۴۴ پرونده می شود.
ورود بیش از ۲۹۲ هزار فقره پرونده به مجموعه قضایی چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری  در نشست مدیران قضایی استان با فعالان فضای مجازی که با موضوع پیشگیری از وقوع جرم و کنترل آسیب های اجتماعی، اظهار کرد: در این استان ۱۷ حوزه قضایی، ۱٠ حوزه شهرستانی و هفت دادگاه عمومی بخش وجود دارد. 
 
وی افزود: در چهارمحال و بختیاری هم به لحاظ قاضی و هم از نظر کادر اداری کمبود نیرو داریم و پست های بلاتصدی در مجموعه قضایی استان بسیار زیاد هستند، برای مثال قضات علاوه بر قضاوت در دادگاه هاو رسیدگی به پرونده ها و دعاوی در کمیسیون های مختلف ازجمله کمیسیون ماده ۱٠٠ عضو بوده و این کمیسیون ها از طریق آن ها اداره می شوند. 
 
رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری ادامه داد : در سال ۹۹ جمع کل پرونده های قضایی این استان برابر با ۲۹۲ هزار و ۶۲۸ فقره بوده، با توجه به تعداد کم قضات سهم هر قاضی یک هزار و ۵۴۴ پرونده می شود. 
 
بهرامی عنوان کرد: کار دادگستری به دو بخش کمیت و کیفیت تقسیم می شود، در بخش کیفیت از آنجا که بحث حقوق مردم مطرح است از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نیازمند دقت و ریزبینی است. 
 
وی تاکید کرد: دغدغه مجموعه قضا کسب رضایتمندی مردم چهارمحال و بختیاری است، نگران و عذرخواه مردم به لحاظ کمی ها و کاستی ها در دادگاه ها و مراجع قضایی بوده و درصدد رفع این نواقص هستیم. 
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۵:۲۴:۴۲

28 Dec 2021