۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۴۹۴۴۹
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

فردگرایی آسیب این روزهای جامعه  ایرانی/ مردم خود را از آموزش بی نیاز می بینند

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان چهارمحال و بختیاری گفت: فردگرایی به آسیب این روزهای جامعه تبدیل شده است و باید از این روحیه خطرناک فردگرایی خارج شویم.
فردگرایی آسیب این روزهای جامعه  ایرانی/ مردم خود را از آموزش بی نیاز می بینند
به گزارش جهانبین نیوز معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان چهارمحال و بختیاری در نشست مدیران قضایی استان با فعالان فضای مجازی که با موضوع پیشگیری از وقوع جرم و کنترل آسیب های اجتماعی، اظهار کرد: اطلاعات حقوقی مردم این استان پایین است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۷٠ هزار زندانی در کشور وجود دارد و ایران هشتمین کشور در دنیا به لحاظ تعداد زندانیان است، این در حالی است که باید فضای زندان ها و شمار زندانیان در کشور کاهش پیدا کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در ایران ۲٠ برابر یک دانش آموز هزینه زندانیان می شود.
موسوی با تاکید بر اینکه به کار گرفتن مردم در قضایای مختلف ازجمله آسیب های اجتماعی بسیار مهم است، عنوان کرد: مهم ترین چالش امروز جامعه ایرانی قانون گذاری است.

موسوی خاطرنشان کرد: برای مسئله مهم ازدواج چندین دور مشاوره نیاز است اما زوج های جوانی که قصد ازدواج دارند هنوز این مشاوره ها را قبول ندارند و سعی می کنند به هر نحوی در آن ها شرکت نکنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مردم خود را از آموزش بی نیاز می بینند و حاضر نیستند آیتم های مربوط به آموزش های زندگی را سپری کنند.

موسوی بیان کرد: فردگرایی به آسیب این روزهای جامعه تبدیل شده است و باید از این روحیه خطرناک فردگرایی خارج شویم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مجموعه دادگستری مبتلابه آسیب های اجتماعی است، قضات دادگستری چهارمحال و بختیاری به لحاظ پاکدستی و کاهش جرائم همیشه جز استان های برتر هستند اما هنوز با شرایط آرمانی فاصله داریم.

انتهای پیام/۱٠۳۱ج 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۵۷:۰۰

28 Dec 2021