۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۴۹۴۴۶
یادداشت؛

ایران، بیشه شیران؛ یا ایران، شیران بیشه

اندکی تامل بدون تفکر کافیست تا دلمان پرواز کند به سمت و سوی یک شیر مرد، یا یک مرد شیر.
ایران، بیشه شیران؛ یا ایران، شیران بیشه
به گزارش جهانبین نیوز؛ نریمان شیوندی فعال سیاسی طی یادداشتی نوشت ؛ مکتب سلیمانی، مکتب تعلیم و تربیت مردان و زنان بزرگ و انقلابی ست، امروز همگان باید سیره شهید سلیمانی در اطاعت از ولی زمان خود را الگو قرار دهند.

اندکی تامل بدون تفکر کافیست تا دلمان پرواز کند به سمت و سوی یک شیر مرد، یا یک مرد شیر.

مردی که مردانگی را معنا کرد. مرام را ارزش بخشید و غیرت را تفسیر کرد. یک مرد با همه بزرگی به وسعت یک جهان.

اصلا قلم برای نوشتنش مضطر می شود، می ماند از سیاهی خودش بر کاغذ، عرق شرم بر پیشانی اش جاری می شود چگونه بنویسد از یک مرد‌ به بلندای دماوند، به کشیدگی تیر آرش، به مردانگی پوریای ولی، به آزادگی حر بن ریاحی، به عبادت های مکتب زین العابدین علیه السلام، به تربیت مکتب صادقی، به ضمانت مکتب رضوی، ضمانت برای شرف و غیرت ایرانی، به هدایت گری مکتب هادی و به ولایت پذیری مکتب فاطمی و در نیمه شبی شاید کنار یک درب چوبی نه یک جماعت انسان نما با دل  های چوبی غم بر دلمان نشانید.

سردار قاسم سلیمانی، سرباز وطن.

نمیدانم، اصلا نمیخواهم شمارش کنم‌ روزهای بی تو بودن در این سرزمین را.

گفتن از تو دشوار و دل برای بیانش سنگین.

مردانگی در مرام تو تفسیر شد و خواهد شد و امروز چقدر جای خالی ات دل را غمین می کند. مردمانی را که با عشق به سردار سلیمانی برای ماندگاری این سرزمین هنوز نفس می‌کشند. نفس در فضایی شاید پر از خاک، پر از امنیت، پر از له کردن انسانهای دیگر برای خود. اینجا ما سردار سلیمانی را دوست‌ می داریم، اما برای بودن در مکتبش شاید تعلل کنیم. اینجا ما هنوز مردمانی داریم که دل در گرو وجود سردار سلیمانی ها دارند، چشمشان به در است تا هم چون ننه صغری در منزلشان کوبیده شود و علی وار نانی بر سر سفره شان گرما ببخشد دلهایشان را.

اینجا مردمانی هستند که شب ها با آرامش سر بر بالین می گذارند و هم چون زن مسیحی خوشحالند که فرزندان زهرا زنده اند.

سردار دل ها با تو می‌گویم. اصلا می‌نویسم‌ تا تو بخوانی دلم از مردمانی‌ که جز خود چشمانشان مردمان دیگر را نمی بیند چرکین شده است. از دعوا و جنجال برای دیده شدن. از اصولگرا و اصلاح طلب، از بی عدالتی ها، از ناجوانمردی ها. اصلا مگر خودتان نگفتین باید به این بلوغ برسیم که دیده نشویم آن کس که باید می بیند‌. چرا ما و یا جماعت مسئولین یادمان رفته است که خدایی هست که می بیند. جار وجنجال صندلی های پست و ریاست از برای چیست؟!

یاران یمنی شاید در اهتزاز پرچم حق علیه باطل پیشی بگیرند. نکند اینگونه شود، نکند هم چون حواریون گردند در مکتب قاسم سلیمانی ها

نه.... چشمانم را به دیدگانم‌ می‌دوزم، اینجا هنوز بیشه شیران است یا شیران در بیشه؟!!!
من به یقین دیدم فرزندانت، غیور مردانه خواب را بر چشمان دشمن قسم خورده حرام کرده اند. من به یقین‌ می بینم سردار قآنی ها را. به یقین می بینم شیر مردان هسته ای را. به یقین می بینم محسن فخری زاده ها را.

اصلا دیدن همین مردان هست که غم نبودنت را برایم سهل می سازد.

سرباز وطن؛ آسوده بخواب. اینجا ناخدایی هست که در لحظه، نقشه های شوم دشمن را با سر انگشت اشاره بر آب‌ جاری می سازد.

سرباز وطن آسوده بخواب؛ اینجا سربازان امام خامنه ای مد ظله العالی تمام قد ایستاده اند.

تا‌ خون مردانی هم چون وجود با ارزشت را از دشمنان بازستانند. اینجا هنوز سربازان امام خامنه ای مد ظله العالی ایستاده اند تا پرچم حکومت مهدوی عج را به اهتزاز در بیاورند.

سرباز وطن دوستت داریم.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۱۶:۲۰

28 Dec 2021