۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۴۹۴۳۸
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی چهارمحال و بختیاری خبر داد

کرونا از مهم‌ترین موانع در رونق گردشگری در روستای سورک

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از مهم‌ترین دلایلی که روستای سورک هدف گردشگری نشده، کرونا است.
کرونا از مهم‌ترین موانع در رونق گردشگری در روستای سورک
مهرداد جوادی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دلایلی که روستای سورک با وجود داشتن امامزاده و قلعه هدف گردشگری نشده، کرونا است.
 
وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته کرونا سبب شده تا ورود گردشگر به مکان‌های هدف گردشگری کاهش یابد، اضافه کرد: در امامزاده سورک طی سه سال گذشته هزینه بسیار شده و محوطه‌سازی این امامزاده انجام شده است تا مکانی محیا شود برای زائرانی که در این امامزاده حاضر می‌شوند و بتوانند اقامتی خوب داشته باشند.
 
جوادی یادآور شد: قلعه سورک در سنوات گذشته مرمت شده و به حالت خوبی رسیده است، ما به دنبال این هستیم که برای مرمت قلعه سورک و بناهایی همچون این قلعه بخش خصوصی را وارد عمل کنیم و با توجه به محدودیت‌هایی که از لحاظ اعتبارات داریم بتوانیم از امکانات بخش خصوصی استفاده کنیم.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مقدمات و رایزنی‌ها برای استفاده از بخش خصوصی در این زمینه درحال انجام است و در آینده‌ای نزدیک قلعه سورک هم به بخش خصوصی واگذار می‌‎شود و به زودی شاهد رونق این امامزاده خواهیم بود تا مردم هم از امکانات آن استفاده کنند.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۵۹:۵۰

27 Dec 2021