۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۴۹۴۳۷
فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد خبر داد

انهدام و دستگيری اعضاء باند سارقين و کشف اموال مسروقه در فرخشهر

از انهدام و دستگيری اعضاء باند سارقين و کشف اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.
انهدام و دستگيری اعضاء باند سارقين و کشف اموال مسروقه در فرخشهر
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ کورش بهرامی فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد اظهار کرد: درپی وقوع چندين فقره سرقت در سطح حوزه فرماندهی انتظامی بخش فرخشهر عوامل انتظامی يگان پس از به‌کارگيری منابع و مخبرين و انجام اقدامات اطلاعاتی و عملياتی شبانه‌روزی و بررسی دوربين‌های مداربسته اقدام به شناسايی سارق اصلی نموده و وی را مورد رصد و کنترل قرار داد.

وی افزود: طی تحقیقات صورت گرفته مشخص شد وی به مدت دو شبانه‌روز به منزل مراجعه ننموده و خود را در دامداری فردی واقع در جاده فرخشهر به سفيددشت در منطقه کوه سفيد مخفی کرده است.

بهرامی افزود: عوامل انتظامی يگان پس از هماهنگي قضايی به آدرس مذکور اعزام شدند و متهم به محض مشاهده مامورين قصد متواری شدن را داشته که سريعاٌ دستگير و يک دستگاه خودرو سواری پيکان سفيد رنگ فاقد پلاک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرکرد ادامه داد: خودرو به همراه متهم جهت بررسي بيشتر به فرمانده انتظامي بخش فرخشهر انتقال و پس استعلام خودرو و مستندات موجود، متهم لب به اعتراف گشوده و اعلام داشته خودرو را از شهر زرين شهر سرقت و پس از انتقال خودرو به فرخشهر پلاک‌های آن  را جدا و آن‌ها را در منزل مخفی کرده است.

وی یادآور شد: متهم اعتراف کرد تک‌پلاک نصب‌شده بر روی خودرو پيکان را از خودرو مزدا در شهر فرخشهر سرقت و بر روی عقب خودرو پيکان نصب نموده و اعلام داشت در شب‌های گذشته هر شب حدود ساعت 23:00 تعداد 6 دستگاه خودرو و يک دستگاه موتورسيکلت را با همکاری افرادی به هويت‌های معلوم از شهر فرخشهر سرقت نموده است و به وسيله خودروهای مسروقه ضمن حضور در مزارع و باغات و فن‌آوران اقدام به انجام سرقت‌های متعدد کرده است.

بهرامی بیان داشت: سارق اموال سرقت‌شده را به مهرنجان (ميرنگون) واقع در استان اصفهان انتقال و پس از فروش آن‌ها اقدام به خريد موادمخدر صنعتی می‌کردند و پس از حضور مجدد در شهر فرخشهر خودروهای مسروقه را در محل اوليه خود رها می‌کرده است.

وی خاطرنشان کرد: طی هماهنگی قضايی سه متهم ديگر در يک اقدام ضربتی و عملياتی دستگير و به يگان دلالت که سارقين پس از روبه‌رو شدن با مستندات معترف شدند، به‌صورت باندی اقدام به انجام چندين فقره انواع سرقت ازقبيل 6 فقره خودرو، يک فقره موتورسيکلت، دو فقره مغازه و 11 فقره اماکن خصوصی و ساير عناوين از سطح شهر فرخشهر کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد اضافه کرد: با راهنمايی متهم اصلی يک دستگاه موتورسيکلت مسروقه را که در بيابان‌های منطقه کوه‌سفيد مخفی کرده بود کشف شد و اموال مسروقه دیگر (کپسول برش و کابل مربوطه، پلاک دو دستگاه خودرو و يک دستگاه موتورسيکلت، چرخ‌دنده و فنر خودرو سنگين، مدارک هويتی مالک خودرو پيکان سرقتي ازاصفهان و وسايل مربوط به خانه باغ) کشف و تحويل مالباختگان شد.

بهرامی افزود: ضمن تشکيل پرونده متهمين به دادسرای شهرکرد اعزام و با قرارهای مناسب روانه زندان شهرکرد شدند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۳۴:۳۰

27 Dec 2021